וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים רצופי תקלות באינטרנט של בזק בת"א ובשרון

ערן גבאי

19.2.2007 / 8:40

בזק סובלת מהפרעות חוזרות ונשנות בתקשורת קווי ה-ADSL שלה באזור תל אביב והשרון בשבועיים האחרונים

התקלות ברשת האינטרנט של בזק באזור תל אביב נמשכו גם אתמול, וחלק ממנויי החברה בעיר סבלו מהפרעות וניתוקים שנמשכו לפעמים שעות.

בזק סובלת מהפרעות חוזרות ונשנות בתקשורת קווי ה-ADSL שלה באזור תל אביב והשרון בשבועיים האחרונים, ואלה משתקות את התקשורת למשך כמה שעות. ניתוק הגישה לרשת האינטרנט בתשתית בזק הוביל לפניות ועומסים גם במוקד התמיכה של החברה.

גם המתחרה, חברת הכבלים, סובלת עדיין מבעיות קישור לאינטרנט באזורים שונים בארץ, בעיקר ברחובות ומזכרת בתיה. גם שם היו נפילות קשר למשך שעות רבות.

עם זאת, שוק האינטרנט המהיר, שמזמן תואר כשוק רווי, הציג צמיחה של כ-180 אלף מנויים חדשים ב-2006, והגיע לכ-1.4 מיליון מנויים. לבזק כ-900 אלף מנויים ולכבלים כ-500 אלף.

מבזק נמסר בתגובה כי "בעקבות החלפת רכיב מרכזי במערכת ADSL מתוצרת חברת רדבק האמריקאית, נוצרו אמש עומסים נקודתיים בכמה אזורים במרכז הארץ. מהנדסי בזק עושים כל מאמץ כדי לוודא גלישה רציפה. בזק מתנצלת בפני לקוחותיה".

מחברת הכבלים נמסר כי "רוב התקלות לא קורות בגלל בעיות תשתית. הן אינן נקודתיות או באזורים גיאוגרפים ספציפיים. כשרשת משרתת כ-500 אלף מנויים קורות תקלות, אך הן מאותרות ומתוקנות במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully