וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדה: קנו מניות מעו"ף, נאסד"ק, S&P, אג"ח ומניות אירופיות

טל לוי

19.2.2007 / 10:04

בית ההשקעות על המעו"ף: "בשלב זה, מגמת העלייה עוד לא איבדה מכוחה אולם יש מקום לזהירות ברמות אלה"

אם לשפוט על פי הסקירה שהוציאו היום בקרנות הנאמנות של עמדה, (שנרכשה על ידי חברת הביטוח מבנק ), מעולם לא היה מצב הבורסה טוב יותר. ההמלצה שהוציאו הבוקר בחברת הביטוח ברורה וחדה: קנו מניות מעו"ף, קנו מניות נאדס"ק, קנו מניות ממדד S&P, קנו אג"ח ל-10 שנים וקנו יורו. המלצת "נייטרלי" יחידה, מעניקים שם למחיר הנפט שצפוי לדשדש סביב רמת ה-60 דולר לחבית.

בעמדה אמנם מציינים כי המעו"ף הגיע כמעט עד לרף הפסיכולוגי של 1,000 נקודות אולם כותבים כי הצפי הוא להמשך עליות במניות הכלולות במדד. "בשלב זה, מגמת העלייה עוד לא איבדה מכוחה אולם יש מקום לזהירות ברמות אלה". גם מדד הנאסד"ק צפוי להמשיך לעלות וכך גם מדד S&P הכולל את 500 החברות הגדולות בארה"ב. בתחום המט"ח, כותבים בעמדה כי הצפי הוא להתבססות היורו מעל רמה של 1.305 דולר ליורו.

על אף ההמלצה על המדדים האמריקאים, כותבים במנורה כי המדינות המועדפות בחו"ל הן דווקא אירופה ויפאן על פני ארה"ב. זאת, לאור הצפי להאטה מסוימת בקצב הצמיחה של הכלכלה הגדולה בעולם. על פי עמדה, תיק מניות אמור להכיל 40% ממניות הנסחרות במערב אירופה, 30% ממניות הנסחרות בארה"ב, 15% ביפאן, 10% ביתר חלקי אסיה והשאר במקומות נוספים. תיק אג"ח יכלול 70% מניות צמודות מדד, 20% אגרות שקליות ו-10% אגרות צמודות מט"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully