וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא איירליינס תציע לנוסעיה ערוץ של HBO

TheMarker

19.2.2007 / 11:17

נשיא מכירות תוכן ב-HBO, אינו צופה כי ההסכם עם דלתא יתרום בצורה משמעותית להכנסות של הרשת

מאז הושק המנהג ב-1961 בטיסה של TWA, הסרט בטיסה איבד בהדרגה מכוח המשיכה שלו. בגלל הצורך לקלוע לטעמם של מרבית נוסעי המטוס, הסרטים שנבחרו לטיסות היו משעממים למדי. כל זה צפוי להשתנות במאי הקרוב, בעקבות הסכם שנחתם בין HBO לדלתא איירליינס האמריקאית, עליו מדווח ה"ניו יורק טיימס".

במסגרת ההסכם, במטוסי דלתא המצוידים במסכי מושב עם VOD (וידיאו לצפייה על פי דרישה), יותקן ערוץ של HBO שיציע עד 50 שעות מתוכניות הערוץ הפופולריות, בהן הסופרנוס והתוכנית עלי ג'י.

עם זאת, אוהדי הסופרנוס האדוקים עשויים לגלות כי רבים מהפרקים החביבים עליהם אינם מוצעים לצפייה. הסיבה לכך היא החלטת דלתא לא לכלול פרקים בסדרות או סרטים הכוללים אלימות קשה וסקס.

לדברי דלתא, בתוך שנה יוצע השירות בכל טיסה ארוכה מארבע שעות - כ-400 טיסות ביום. נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים יקבלו את השירות בחינם. נוסעים במחלקת התיירים יחויבו ב-5 דולר עבור סרט, ו-2 דולר עבור פרק בסדרה. לדברי HBO, דלתא שילמה לה דמי רישוי ותחלוק עמה את ההכנסות.

דלתא מודה כי היא אינה חושבת שנוסעים יבחרו בחברת תעופה על פי התוכן הבידורי שהיא מציעה, אך היא מאמינה כי חוויה טובה במישור זה משפרת את חוויית הטיסה בכללה. ההסכם עם HBO נחתם במסגרת קמפיין "דלתא נולדת מחדש" של דלתא, שכלל גם מדים חדשים לדיילים.

צ'רלס שרגר, נשיא מכירות תוכן ב-HBO, אינו צופה כי ההסכם עם דלתא יתרום בצורה משמעותית להכנסות של הרשת, אולם הוא מאמין כי בעקבותיו יחתמו בקרוב הסכמים עם חברות תעופה נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully