וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפי זהב תפעיל מכרז לקביעת מיקום העסק באתר

רפאל פוגל

20.2.2007 / 9:56

Netwise פיתחה עבור דפי זהב מערכת מכרזים, שמטרתה לאפשר לבעלי עסקים להתמודד על המקומות הראשונים בסיווג

חברת האינטרנט Netwise הקימה עבור חברת דפי זהב מערכת מכרזים שתיקרא d-Top, ותאפשר לבעלי עסקים שהם לקוחות דפי זהב להתמודד על המקומות הראשונים בסיווג שלהם, באמצעות מכרז פתוח.

במהלך המכרז, מתחרים בעלי העסקים על הופעה מועדפת באתר, למשך תקופה או במחיר לקליק (pay per click). הזכייה במכרז d-Top תבטיח לבית העסק מיקום מועדף בשלישייה הראשונה של בתי העסק בראש העמוד, לפני רשימת תוצאות החיפוש בסיווג הרלוונטי. הפרסום בפורמט זה הינו קבוע לתקופה שפורסמה בתנאי המכרז וכך יכול כל בעל עסק להבטיח שהגולש לא יפספס את העסק שלו במשך תקופת הפרסום שרכש.

מערכת d-Top פותחה בטכנולוגיית Net. המתבססת על דפדפן בלבד, ללא צורך בהתקנה של המערכת על המחשב האישי. בין השימושים שניתן לבצע במערכת: שליחת דואר אלקטרוני ושליחת SMS למשתתפי המכרז, במטרה להודיע להם על זכייה או על מיקום העסק במכרז. במקביל, המערכת מתממשקת באמצעות תשתית Web Services למערכות קיימות בדפי זהב.

בדומה לגוגל, המערכת החדשה תאפשר לבתי העסק לקבוע את המחיר המקסימלי שהם מוכנים להציע עבור הזכייה במכרז, להתחרות עם בתי העסק האחרים, להפיק דו"חות סטטיסטים אודות העמודים שבהם הופיע הפרסום שנרכש, ולצפות בעלות משוערת של הפרסום באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully