וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ודניה סיבוס יקימו פרויקט מגורים ברוסיה

נתן שבע

20.2.2007 / 10:58

מדובר בפרויקט בעיר פרם בהשקעה כוללת של 400 מיליון דולר. עבור דניה מדובר בפרויקט יזמי ראשון ברוסיה

פרויקט נוסף לקבוצת אפריקה ישראל של לב לבייב ברוסיה. אפריקה ישראל (30%) וזרוע התשתיות שלה, דניה סיבוס (20%) יקימו ביחד עם יזם מקומי (50%) פרויקט מגורים בעיר פרם שברוסיה, בהשקעה כוללת של 400 מיליון דולר. דניה תשקיע בפרויקט 80 מיליון דולר ואפריקה - 120 מיליון דולר.

עבור דניה סיבוס מדובר בפרויקט יזמי ראשון של החברה ברוסיה, כאשר היא פועלת שם כקבלן בהיקפים של מאות מיליוני שקלים בין הייתר במוסקווה. מדובר בפרויקט מגורים של שלושה רבי קומות בהיקף כולל של 1,000 יחידות דיור.

עופר קוטל, מנכ"ל דניה סיבוס, סיפר כי העיר פרם נמצאת בדרום הרי אוראל, על גדת נהר קמה, ומתגוררים בה 3 מיליון תושבים. הבתים הראשונים אמורים לקום כבר במאי-יוני 2007, כאשר מדובר בפרויקטים למגורים המיועדים להעשירון העליון שם. "דניה סיבוס מנסה לאתר פרויקטים יזמיים נוספים ברוסיה במוסקווה וסנט פטרסבורג וכמו כן ברומניה", ציין קוטלר.

דניה סיבוס פעילה בארץ בפרויקטי מגורים ותשתיות, כמו כביש חוצה ישראל, פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב וכביש 431 המחבר בין מודיעין לראשון לציון. באחרונה, שמה לה החברה למטרה להגדיל את פעילותה בחו"ל הן בתחום התשתיות והן בתחום המגורים.

דניה סיבוס זינקה בכ-15% מתחילת השנה לשווי של 1.13 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully