וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות נזילות במיזם של יעקב קדמי?

איילה צורף ורוני לינדר-גנץ

20.2.2007 / 15:12

7 צ'קים של חברת SMS Winner לא כובדו על ידי הבנק ולקוחות רבים מתלוננים שלא קיבלו את הפרסים בהם זכו

האם גורו השיווק יעקב קדמי, האיש בעל מגע ידי הזהב, הסתבך? בימים האחרונים התגלו מספר צ'קים של חברת SMS Winner שקדמי הוא אחד מבעליה - כחסרי כיסוי. בנוסף, במערכת TheMarker התקבלו תלונות של צרכנים רבים על כך שזכו בעשרות מוצרים אך לא קיבלו אותם עד כה.

את קמפיין הטלוויזיה למיזם החדש, לעומת זאת, אי אפשר לפספס. בקמפיין מככב זוג גנבים, שמשדלים אתכם לשלוח SMS בעלות של 5-15 שקלים, ולזכות במכונית, מחשב, או מסך טלוויזיה במחיר של שקלים בודדים. לרבים זה נשמע כמו סוג של חלום, והם שמחו לקחת בו חלק, אך מוצרים רבים בהם זכו, לא הגיעו עד היום.

המיזם, ששייך לחברת ספרינט מחשבים, לדודי שטיינברג ולקדמי, החל לפעול בנובמבר. לפני חודש התראיין קדמי ל-TheMarker; בראיון השקה חגיגי הציע מי שהיה סמנכ"ל השיווק האגדי של פרטנר, וניהל את פעילות הדור השלישי של ענקית הסלולר הסינית האצ'יסון באירופה, לצרכנים "דיל המפכני": טלוויזיית פלזמה בפחות מ-10 שקלים או אופנוע חדש בפחות משקל אחד. הרעיון מאפשר לבעלי החברה להוציא מכל אחד מכם כמה עשרות שקלים בדרך אל החלום. קוראים לזה "המכרז ההפוך", שבו דווקא המשתתף שהציע את המחיר הזול ביותר הוא הזוכה. בקמפיין להשקת המיזם החדש הושקעו, כך לדברי קדמי בראיון, כמיליון דולר.

אך משהו השתבש בדרך אל העושר. "יש כאן טעות של הבנק הבינלאומי, טעות שבגללה חזרו 7 צ'קים", אומר שטיינברג ל-TheMarker. "יש לנו יתרת זכות גדולה מאד, וזה מאד מתסכל אותי לדעת שיש כסף בבנק, אבל הצ'קים חזרו למרות זאת. הבעיה טופלה, ועד יום ראשון הכסף יכנס לחשבונות הבנק של כל הספקים שלנו. דרשנו מהבנק להתנצל על הטעות שעשה".

בתגובה נמסר מהבנק כי: "מבלי להיכנס לפירוט הפעילות בחשבון מפאת סודיות בנקאי-לקוח, נוכל לומר כי כל מה שנעשה בחשבון המדובר, נעשה כדין".

בנוסף, בידי The Marker פרטים על למעלה מ- 10 צרכנים שכולם ביחד לא קיבלו למעלה מ- 20 מוצרים בהם זכו בחודשים דצמבר- ינואר ועוד מוצרים רבים בהם זכו בפברואר , בשווי כולל של עשרות ואולי מאות אלפי שקלים. יואב, בן 24, שהשתתף בקביעות במשחקי ווינר וגם זכה לא מעט פעמים, מספר כי החברה לא סיפקה לו ולבני משפחתו 6 מוצרים בהם זכו כבר לפני למעלה מחודש ואף חודשיים. "רוב המוצרים שזכיתי בהם בנובמבר סופקו, זכיות מדצמבר כבר בקושי סופקו ולמעשה באמצע ינואר קיבלתי את המוצר האחרון. החברה הזו חייבת לנו מוצרים בעשרות אלפי שקלים - פלזמה, LCD, מחשב נייד, איי-פוד ועוד". זוהי רק אחת הדוגמאות לתלונות שהגיעו לידי מערכת העיתון.

בתגובה אומר שטיינברג: " מאז שעלינו לאוויר בנובמבר, זכו כ-180 איש במוצרים, מתוכם סופקו כ- 130 מוצרים בזמני אספקה שנעו בין שבוע ל 21 יום. במקרים אחרים, אם אחרנו שידרגנו את המוצרים או שהוספנו פיצוי. אנחנו עושים את המיטב כדי לתת שירות טוב ללקוחות האתר, אך לפעמים גם נוצרים עיכובים שלא תמיד בשליטה שלנו ".

בתגובה לשאלה מדוע לא כובדו צ'קים של החברה מסר קדמי כי: "הבנק החזיר את הצ'קים שלא כדין, זאת, מאחר ויש כסף בחשבון. מנהל הבנק פעל בצורה שאינה אתית ואינה מקצועית, ולכן ננקוט במהלכים משפטיים נגד הבנק. לגבי הלקוחות שלנו, ומידה ולא קיבלו את מגיע להם, מדובר בתקלה טכנית. מרבית הלקוחות קיבלו את המוצרים בהם זכו, ואלו לא קיבלו, יקבלו אותם בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully