וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes מתכוונת להפעיל שירות Push VOD

ערן גבאי

21.2.2007 / 9:49

מדובר בשרות המבצע דחיסה של תכנים לתוך הממיר ובכך עוקף את הקושי בהשגת ערוץ חוזר לטובת שירותים אינטראקטיווים

חברת הלוויין yes מתכוונת להפעיל בתוך כמה חודשים את שירות ה-Push VOD. שירות זה מבצע דחיסה של תכנים לתוך ממיר הטלוויזיה ובכך עוקף את הקושי של חברת הלוויין בהשגת ערוץ חוזר לטובת שירותים אינטראקטיווים. השירות יוכל להיות זמין רק לחלק קטן ממנויי הלוויין, ואינו מהווה מבחינת החברה תחליף ראוי ל-VOD של המתחרה, חברת הכבלים.

מהלך זה מתקשר להחלטה נוספת שקיבל החודש מנכ"ל yes, רון אילון, כשהחליט על מהלך מקיף לשדרוג ממירים ב-yes לממירים מקליטים, yes MAX. בחברת הלוויין מעוניינים לבצע מהלך רחב של החלפת הממירים כדי להגדיל את היקף צריכת התכנים בקרב מנויי החברה ולהגדיל בהתאמה את ההכנסה הממוצעת ממנוי בחברה.

המהלך נחשב מהלך אסטרטגי בחברה, כיוון של-yes לא הותר לעשות שימוש בשירות ה-VOD (וידיאו על פי דרישה). לפיכך, כל מהלך שעשוי להגדיל את צריכת שירותי התוכן בחברה, הופך קריטי לביסוס מעמדה התחרותי של yes בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית.

ב-yes מאמינים כי בעתיד יוכלו לקבל אישור לעשות שימוש ב-VOD, אך בינתיים משתלב המהלך בהחלטה לעבור ולעשות שימוש, גם אם זמני, ב-Push VOD.

בבזק החליטו לאחרונה כי לא יסכימו לפתוח את הרשת של החברה בפני מתחרי VOD נוספים, והקטינו את הסיכוי ש-yes תקבל אישור ל-VOD, שכן גם היא מבקשת לעשות שימוש ברשת ה-ADSL של בזק.

מ-yes נמסר כי "החברה אינה מגיבה על תוכניות עתידיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully