וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן: וואלה-IOL ו-Ynet מכשילות קמפיין פרסומי של לוחות נענע

נתן ליפסון

23.8.2001 / 19:43

נטוויז'ן: וואלה-IOL דרשה מנענע מחירים גבוהים והעלתה קמפיין נגדי - ומנהלי Ynet סירבו לחלוטין להעלות את הקמפיין. וואלה: המחיר שנדרש הוא מחיר מחירון. Ynet: אין תגובה

הפורטל וואלה-IOL, הנשלט על ידי "הארץ" ובזק , ואתר החדשות Ynet, הנשלט על ידי "ידיעות אחרונות", מקשים על קמפיין פרסומי אינטרנטי של לוחות נענע בבעלות נטוויז'ן, כך טוענת ספקית האינטרנט.

לדברי מקור בנטוויז'ן, בתשובה לבקשת נענע מ-Ynet להעלות את הקמפיין הפרסומי האינטרנטי אמרו ב-Ynet: "אתם מתחרים שלנו ולכן לא נעלה את הקמפיין".

לדברי המקור, בוואלה-IOL הסכימו להעלות את הקמפיין "ואולם עיכבו את הטיפול ולבסוף דרשו מאיתנו מחיר גבוה במיוחד". עוד אמר המקור כי בוואלה העלו במקביל קמפיין מתחרה.

ארז פילוסוף, משנה למנכ"ל וואלה, אמר בתגובה כי המחיר שנדרש מנענע הוא "מחיר מחירון, הפתוח לכולם". עוד אמר פילוסוף: "אין לנו בעיה להעלות קמפיינים של מתחרים - העלינו את הקמפיין של נענע כשהם עלו לאוויר, ואפילו העלינו קמפיין של IOL לפני המיזוג".

באשר לקמפיין הנגדי, אמר פילוסוף, וואלה החלה בו עוד לפני שנענע פנתה אליה. בתגובה לפניית TheMarker.com אמר דובר מטעם Ynet: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully