וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפט צפוי לבקש להנמיך ציפיות לגבי 2007

26.2.2007 / 11:49

אחד המשקיעים על וורן באפט: "זה הטבע שלו, להנמיך ציפיות ולהציג ביצועים טובים מהצפוי"

וורן באפט, שהניב לבעלי המניות של ברקשייר התאוויי תשואה של 24% בשנה שעברה, עשוי לבקש מהמשקיעים במכתב השנתי שלו שיפורסם השבוע, להנמיך את ציפיותיהם לגבי 2007. "זה הטבע שלו, להנמיך ציפיות ולהציג ביצועים טובים מהצפוי", אומרים משקיעים ותיקים.

המכתב השנתי של באפט לבעלי המניות של ברקשייר התאוויי הוא כפי הנראה המכתב למשקיעים המפורסם ביותר באמריקה התאגידית. המכתב מנוסח בדרך כלל בשפה פשוטה ושנונה ומתייחס להערכות לגבי עסקי ברקשייר ונושאים כלכליים אחרים. בדרך כלל, באפט מנצל את המכתב כדי להודות בטעויות שלו.

השנה, בגלל שינוי החוקים בארה"ב, יפרסם באפט את המכתב שלו ביום חמישי, לאחר סגירת המסחר בוול סטריט, ולא ביום שבת כפי שנהג עד כה.

באפט, הידוע בכינוי האורקל מאומהה, הפך את ברקשייר מחברת טקסטיל כושלת ב-1965 לקונצרן של 165 מיליארד דולר, באמצעות רכישה של חברות לא פופולריות והשקעה במניות.

במהלך השנים, ברקשייר רכשה חברות מתחומים שונים, בהן חברת ההלבשה התחתונה פרוט אוף דה לום (Fruit of the Loom) וחברת ביטוחי הרכב Geico. תיק ההשקעות של ברקשייר כולל מניות של קוקה קולה, וול-מארט ו-וולס פרגו. מניות A של ברקשייר נסגרו ביום שישי במחיר של 106,800 דולר למניה. בשנה שעברה רכשה ברקשייר 80% מישקר הישראלית לפי שווי של 5 מיליארד דולר.

באפט, בן 76, הוא האיש העשיר בעולם אחרי ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully