וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות מבית הספר מקיף י' בראשון לציון זכה במקום הראשון בתחרות קודגורו אקסטרים 3

ליאור הנר

26.2.2007 / 15:12

במסגרת התחרות מנסים המשתתפים לברוח מאי וירטואלי בעזרת תוכנה שכתבו



צוות מתכנתנים צעירים מבית הספר מקיף י' בראשון לציון זכה במקום הראשון בתחרות קודגורו אקסטרים 3. התחרות שנערכה בחסות חברת אלדין, מכון ויצמן למדע והמרכז הבינתחומי בהרצליה, הינה תחרות הבוחנת יכולת חשיבה מתמטית, יכולות בפתרון בעיות, מקוריות, יעילות וגמישות תכנותית. בגמר התחרות השתתפו שמונה צוותים של בני נוער בגילאי 18-15 (מתוך כ-70 צוותים מכל הארץ, שנרשמו בסך הכל).



התחרות נערכה במתכונת של הישרדות, בה ניסו המשתתפים בתחרות לשרוד אחרונים על גבי "אי בודד" וירטואלי, מול מתחריהם שניסו להדיח אותם. האי, שיוצג על ידי אזור בתוך הזיכרון של המחשב, ששימש זירת משחק וירטואלית. אל האי הגיעו המשתתפים באמצעות מנוע משחק שהורד מאתר האינטרנט של התחרות. כל צוות כתב "שורד דיגיטלי", תוכנה בשפת מחשב (אסמבלי 8086), שהתחרה מול השורדים של הצוותים האחרים.



הזוכים, ניר סולומון, הדר איציקוביץ, אלעד אלפנדרי וטל זלמנוביץ, הינם תלמידי כיתה י"ב בתיכון, שלומדים בתוכנית לימודי תואר ראשון במדעי המחשב במסלול האקדמי של המכללה למינהל בראשון לציון. לצוות הזוכה הוענקה מלגת לימוד בשיעור של 50% במרכז הבינתחומי בהרצליה וכן מענק של 5,000 שקל מתנת שירות הביטחון הכללי. אל המקום השני והשלישי, הגיעו בהתאמה צוות מבית הספר הריאלי בחיפה, ותלמיד מבית הספר אוסטרובסקי ברעננה, אשר זכו במענקים של 3,000 שקל ו-2,000 שקל מתנת השב"כ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully