וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אינטרנט זהב מזנקת בכ-7% בשל הדו"חות

שירלי יום-טוב

26.2.2007 / 16:53

מגל דיווחה על עסקות ב-3.2 מיליון דולר - המניה עולה ב-1.3%. נאסד"ק מוסיף 0.3%

בוול סטריט נפתח המסחר בעליות שערים. מדד נאסד"ק עולה ב-0.3% ומדד דאו ג'ונס מוסיף 0.3%. מניית טבע מוסיפה 0.7% לאחר שהתממשה בשני ימי המסחר האחרונים של השבוע שעבר. אינטרנט זהב מוסיפה 6.6% לאחר פרסום הדו"חות לרבעון הרביעי. מגל עולה ב-1.3%.

סקירת טרום מסחר

שבוע המסחר בוול סטריט צפוי להיפתח בעליות יציבות של עד 0.4% במדדים המובילים, לאחר שביום שישי נעלו השווקים שלושה ימים רצופים של ירידות. באתרים הכלכליים בחו"ל מדברים על עסקות מיזוג ורכישה שצפויות לדחוף היום כלפי מעלה את השווקים, אך יותר מכל, נראה כי הפתיחה החיובית צפויה בעקבות הירידות במרבית ימי המסחר בשבוע שעבר.

במהלך השבוע יגיעו נתוני מקרו שונים, ביניהם נתונים ראשונים לגבי התמ"ג ברבעון הרביעי. על פי תחזיות הכלכלנים בארה"ב, צמחה הכלכלה האמריקאית ב-2.3% במהלך הרבעון שחלף.

כמה חברות ישראליות דיווחו היום על עסקות חדשות, ביניהן מגל, נייס ואי.סי.איי. האחרונה דיווחה על סיום פריסת רשת תקשורת אופטית עבור חברת טלקום באוקראינה, בהיקף מוערך של 10 מיליון דולר. נייס מערכות דיווחה על עסקה עם חברת Lending.com האמריקאית, המספקת הלוואות לכל מטרה באמצעות האינטרנט. נייס תספק לה מערכות הקלטת קול עבור מוקד שירות הלקוחות, בהיקף עסקה שלא פורסם.

חברת מגל דיווחה על שתי הזמנות בהיקף של 3.2 מיליון דולר מלקוחות מחו"ל. ההזמנה הראשונה היא לאספקת מערכת הגנה היקפית למתקני נפט, הכוללת מערכת תיל ומערכת שליטה ובקרה. ההזמנה השנייה היא עבור פרויקט גבול באירופה לאספקת מערכת חיישנים ואלחוטיים הנשלטים על ידי מערכת ה-MagNet - מערכת שליטה ובקרה.

חברת התוכנה הישראלית, מג’יק, דיווחה היום על שיפור בתוצאותיה ברבעון הרביעי, עם חזרה לרווח נקי של כ-30 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. החברה רשמה ברבעון שחלף הכנסות של 16.2 מיליון דולר, גידול של 7% לעומת הרבעון השלישי ושל 8% לעומת הרבעון המקביל ב-2005.

חברת אן.די.אס דיווחה על חוזה ראשון בגרמניה, עם חברת הכבלים Kabel BW, שלה כ-2.3 מיליון מנויים. אן די.אס תספק לחברה הגרמנית את מערכת ה-VideoGuard - פתרון הצפנה לשידורי טלוויזיה, למניעת התחברות וצפייה פיראטית בשידורים. החברה הגרמנית מעבירה את שירות ההצפנה מחברת Nagra השווייצית למערכות של אן.די.אס. החברה לא פירסמה את היקף החוזה. אן.די.אס דיווחה היום על חוזה נוסף, בדרום אפריקה, עם חברה שעתידה לספק שירותי צפייה בתשלום בטלוויזיה ברחבי אפריקה.

חברת ביגבנד הגישה טיוטת תשקיף אחרונה לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC), ולפיה היא מבקשת להנפיק בנאסד"ק לפי שווי שוק של עד 685 מיליון דולר. ביגבנד מתמחה בנתבים לשירותי מולטימדיה, הכוללים וידיאו, דטה וקול ברשתות פס רחב. כמו מלנוקס, שהשלימה הנפקה מוצלחת לכל הדעות, ביגבנד תנסה לרכוב על הגל החיובי של מניות אינטרנט בוול סטריט, ולגייס סכום נאה של 128.4-107 מיליון דולר. לא כל הסכום הזה יגיע לחברה - 2.3 מיליון מניות בהנפקה נמכרות על ידי בעלי מניות, בהם מייסדי החברה וקרנות המושקעות בה, כך שכל אלה יזרימו לכיסם עד 27.6 מיליון דולר. ל-TheMarker נודע כי ההנפקה מיועדת להתקיים תוך שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully