וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדדים המובילים דרכו במקום.

26.2.2007 / 17:30

נמשכת מגמת הדישדוש באחד העם כאשר לאורך כל יום המסחר נסחרו המדדים המובילים סביב רמות הפתיחה. בהעדר אירועים מהותיים, החלטת הריבית הצפויה להתפרסם היום ב- 18:30 בערב היוותה את הגורם המרכזי שהשפיע על המסחר. יצוין כי אף על פי שרוב הערכות הכלכלנים צופות כי הנגיד יוריד את הריבית ב- 0.25%, החלטת הריבית היום צפויה להיות מעניינת, זאת בשל ההנחה כי תהליך הורדת הריבית נימצא לקראת סיום. בבורסות מעבר לים נפתח שבוע המסחר בעליות שערים בבורסות אירופה ואסיה. יצוין כי המסחר בבורסה בניו יורק צפוי להתנהל בצילם של שלל נתוני מאקרו הצפויים להתפרסם בשבוע הקרוב. בסיכום יומי עלה מדד ת"א 25 ב- 0.1% מדד ת"א 100 הוסיף 0.1%. מדד התל טק ננעל בעלייה של 0.2%. מדד יתר 150 טיפס ב- 0.5%. מחזור המסחר הסתכם ב- 1,788 מיליוני שקלים.

מניות הבנקים נסחרו היום במגמה שלילית ולחצו את המדדים המובילים כלפי מטה, בסיכום יומי ירד מדד ת"א בנקים ב- 1.0%. פועלים איבדה היום 1.4% מערכה במחזור של 203 מיליון שקלים. לאומי ירדה ב- 0.7% במחזור של 85 מיליון שקלים. דיסקונט צנחה ב- 0.9%.

אפריקה ישראל ממשיכה במומנטום החיובי וסימה את המסחר בעלייה של 1.5%, זאת בהמשך לעלייה של 3.5% אתמול, לאחר שבעל השליטה בחברה לב לבייב הודיע כי בכוונתו להנפיק את עסקי היהלומים ברוסיה.

אלביט הדמיה דיווחה היום כי חברת בת בבעלותה רכשה זכויות בשני מיזמי נדל"ן בהודו בהשקעה כוללת של כ- 280 מיליון דולר. מניית החברה זינקה ב- 2.8%.

אלקטרה נדל"ן הודיעה כי חברת בת זרה שלה מכרה אחזקותיה בנכס במדינת קונטיקט שבארה"ב. מפרטי העסקה עולה כי הנכס אשר הינו בניין משרדים בשטח כולל של כ- 78 אלף מ"ר
יימכר בתמורה ל- 92.8 מיליוני דולרים. החברה צפויה לרשום רווח הון של 5.1 מיליוני דולרים.
מניית החברה זינקה ב- 2.5%.

באפיק הסולידי נרשמה מגמה מעורבת כאשר באפיק השקלי רשמו השחרים ירידות שערים קלות
של עד 0.2%. באפיק הצמוד מדד נסחרו הגלילים ללא שינוי.

בגזרת המט"ח הדולר התחזק היום אל מול השקל בשיעור של 0.2% לרמה של 4.199 שקלים,על רקע הודעת הריבית הצפויה, יצוין כי חלק מהכלכלנים מעריכים כי הורדת ריבית של 0.25% לא תתרום להתחזקות הדולר אל מול השקל, שכן בחודשים האחרונים המשיך להיחלש הדולר אל מול השקל למרות תווי הריביות היורד, סוגיה זו צפויה לעורר עניין בימי המסחר הקרובים. האירו
התחזק אף הוא אל מול השקל בשיעור של 0.6% ושערו היציג נקבע על 5.528 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully