וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הודעת סיסקו על יציבות והנסיגה בלחצים האינפלציוניים בגרמניה מושכים את אירופה לעליות

רונן סרברניק

24.8.2001 / 11:58

דויטשה טלקום עולה ב-4.7% בעקבות הכחשת האצ'יסון את דיווח ה"פייננשל טיימס" כי היא צפויה להיפטר מהחזקותיה בדויטשה

מגזרי הטכנולוגיה מושכי את שוקי אירופה לעליות שערים בעקבות הודעת סיסקו מאתמול על ארגון מחדש ועל יציבות כלכלית, לה היא רואה עדויות מאז תחילת הרבעון. הפוטסי בלונדון עולה ב-0.3%; הדקס בפרנקפורט עולה ב-0.9%; ובפאריס עולה ה-CAC 40 ב-0.6%.

הבוקר פורסמו נתונים נוספים המצביעים על נסיגה בלחצים האינפלציוניים בכלכלת גרמניה, הכלכלה הגדולה באירופה. מחירי המוצרים המיובאים ירדו ב-1.5% בחודש יולי, ומחירי התוצרת המקומית ירדו בממוצע ב-0.5% לעומת תחזיות אנליסטים פסימיות יותר.

במגזר הטלקום נרשמות עליות שערים בעקבות הכחשת האצ'יסון את דיווח ה"פייננשל טיימס" בו נמסר כי חברת האחזקות צפויה להיפטר מהחזקותיה בדויטשה טלקום ובוודאפון ולהשתמש במזומן שגויס על מנת לממן מיזמי סלולר פרטיים באירופה.

דויטשה טלקום עולה ב-4.7%, בעוד וודאפון, שהודיעה היום על מיזוג חטיבתה היפאנית, J-Phone, ב-1 בנובמבר, עולה ב-2.1%. בריטיש טלקום עולה ב-1.6% ופראנס טלקום יורדת ב-1.1%.

מפעילת הסלולר KPN יורדת ב-5.2% בעקבות דיווח לפיו מספר המנויים של החברה לשירותי E-Plus ירד ב-14 אלף בחודש יולי לעומת החודש הקודם, זוהי הירידה השנייה ברציפות במספר המנויים של מפעילת הסלולר.

מניית אלקטל עולה ב-2.5% בעקבות הודעת סיסקו אתמול, כי ההזמנות שקיבלה בשבועות הראשונים של הרבעון עומדות בתחזיותיה. מניית מרקוני עולה ב-2.4%.

במגזר השבבים נרשמות עליות שערים: אינפיניון עולה ב-0.8%; בוקהם טכנולוג'יס עולה ב-2.4%; וסימנס עולה ב-1.1%.

חברת אבטחת הנתונים בולטימור טכנולוג'יס, מתחרתה של צ'ק פוינט , יורדת ב-6%, לאחר שוועדת ה-FTSE אינטרנשונל מסרה שהיא תוחלף במדד ה-FTSE 250 על ידי חברת וולסוורת, לאחר שזו תשלים את היפרדותה מהחברה האם קינגפישר. מניית וולסוורת עולה ב-1%.

חברת התוכנה הגרמנית ברוקאט מזנקת ב-19.3%, לאחר שהודיעה על מכירת 2 חטיבות אמריקאיות ועל התמקדותה בעסקי הפיננסים המקוונים באירופה. כמו כן יעזוב מנכ"ל החברה סטפן רובר את משרת המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully