וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיסקו ומיקרוסופט שולחות את המגזרים הטכנולוגיים לעליות

יהודה שויצר

24.8.2001 / 18:22

סיסקו עולה ב-3.6%; לוסנט ונורטל עולות ב-2.7% כל אחת

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות שערים בעקבות הצהרה אופטימית שפירסמה אתמול סיסקו , לפיה החברה מזהה יציבות בשוק. מיקרוסופט , שהודיעה היום על סיום פיתוח תוכנת ההפעלה חלונות XP, עולה ב-0.6% ומושכת את שאר מגזרי הטכנולוגיה לעליות. הדאו ג'ונס עולה ב-0.2% והנאסד"ק עולה ב-1.2%.

האמון שנותנים הכלכלנים בארה"ב בפעולות הפדרל ריזרב גבר השנה לאור המדיניות המוניטרית המקלה והורדות הריבית האגרסיוויות - כך עולה ממחקר שהתפרסם אתמול. שני שליש מהכלכלנים אשר נסקרו על ידי הארגון הלאומי לכלכלה עסקית (NABE) טענו כי מדיניות הבנק הפדרלי "פחות או יותר קולעת לצרכים". זוהי השתפרות משמעותית במעמדו של הבנק הפדרלי, שזכה לשיעורי תמיכה נמוכים ב-16% בחודש מארס, שיעורי התמיכה הנמוכים ביותר ב-5 השנים האחרונות.

ההזמנות למוצרים בני קיימא ירדו ב-0.6% בחודש יולי ל-182.01 מיליארד דולר, לעומת ירידה של 2.6% בחודש יוני. רמת ההזמנות תאמה את תחזיות האנליסטים, אולם רמת הזמנות המוצרים שאינם קשורים לתעשיית הרכב ירדה בשיעור חד מהצפוי של 1.4%, לעומת תחזיות לירידה של 0.6%.

סיסקו , שעולה ב-3.6%, מסרה אתמול על צעדי ארגון מחדש, שיחלקו את עסקי החברה ל-11 קבוצות טכנולוגיה נפרדות. כמו כן הודיעה החברה כי מאז תחילת הרבעון התייצבו עסקיה, וכי היא עומדת עד כה בתחזיות ההזמנות. "למרות שאיננו מסוגלים לחזות את העתיד, הזמנותינו בשבועות הראשונים של הרבעון תואמות את תחזיותינו", מסרה החברה בהודעה לעיתונות. נורטל עולה ב-2.7%; לוסנט , שאמרה אתמול כי תעמוד בתחזיות הרווח לשנת 2002, עולה ב-2.7%.

חברת מיקרוסופט, שהודיעה היום על סיום פיתוח מערכת ההפעלה חלונות XP, תמסור היום באופן רשמי את הגירסה הסופית ליצרניות המחשבים. זהו צעד משמעותי לענקית התוכנה אשר מקדמת את תוכנית ההפצה שלה, בעוד מתחרותיה קוראות לצווי מניעה ולשינויים בתוכנה. מניית החברה עולה ב-0.6%; מניית אורקל עולה ב-1.5%.

במגזר יצרניות המחשבים נרשמת מגמת עלייה מתונה: קומפאק (סימול CPQ) עולה ב-0.6%; סאן מיקרוסיסטמס עולה ב-1.24%; IBM (סימול IBM) עולה ב-0.8%; ו-DELL (דל) יורדת ב-0.5%.

יצרניות השבבים עולות אף הן: אינטל עולה ב-0.9%; AMD (סימול AMD) עולה ב-0.6%, על אף קיצוץ בתחזית הרווח של אנליסט ליהמן ברדרס; ו-STM (סימול STM) עולה ב-3.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully