וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב במליאת רשות השידור נגד מינוי חפץ

הארץ

24.8.2001 / 13:33

חבר המליאה עו"ד אבי שמידט אמר בדיון כי 21 חתימות ההתנגדות שנאספו יוכלו לאפשר פתיחת הליך להדחת חפץ, אם ימונה לתפקיד

מאת אורי אילון

בדיון מליאת רשות השידור שהתכנסה אמש הביעו רוב חברי המליאה התנגדות למינויו של ניר חפץ לתפקיד מנכ"ל הרשות. חבר המליאה עו"ד אבי שמידט אמר בדיון כי 21 החתימות שנאספו כדי להביע בפני ראש הממשלה, אריאל שרון, את התנגדות המליאה למינוי יוכלו גם לאפשר פתיחה של הליך להדחת חפץ, אם ימונה לתפקיד.

חברת המליאה נילי כרמל-יונתן, הכותבת במדור הדעות של "ידיעות אחרונות", טענה בדיון כי "חפץ אינו רק מינוי פוליטי של לשכת ראש הממשלה אלא גם מינוי של עיתון 'ידיעות אחרונות'". כרמל-יונתן סיפרה שכתבה בחודש האחרון ל"ידיעות אחרונות" שני מאמרים שעסקו ברשות השידור: מאמר אחד על המנכ"ל שהתפטר, אורי פורת, ומאמר שני בנושא מינויו של ניר חפץ, העורך הראשי של רשת המקומונים "ידיעות תקשורת". לדברי כרמל-יונתן, שני המאמרים נפסלו על ידי העורך הראשי של "ידיעות אחרונות", משה ורדי.

עורך מדור הדעות של "ידיעות אחרונות", עמוס כרמל, אמר בתגובה כי מאמרה הראשון של כרמל-יונתן נדחה בגלל התקף לב שעבר פורת, ואילו המאמר שעסק במינויו של ניר חפץ נפסל משום שלא היה מנומק. כרמל הוסיף כי "החלטנו, משה ורדי ואני, שלא לתת במדור במה לדעות בעד או נגד מועמדותו של ניר חפץ". עמוס כרמל ביקש להדגיש כי נילי כרמל-יונתן אינה כותבת קבועה במדור.

השר הממונה על רשות השידור, רענן כהן, אמר בדיון המליאה אתמול כי הוא ער להתנגדויות, אך המינוי תלוי בהחלטת ועדת רביבי והממשלה. ועדת רביבי אמורה להגיש את החלטתה לגבי מינויו של חפץ ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully