וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מפנקת: האופציות למנהלים - 111 מיליון ש'

ערן גבאי

28.2.2007 / 15:42

תוכנית האופציות לבכירים אושרה בסמוך לאישור שניתן לתוכנית האופציות לעובדים בהיקף של כ-170 מיליון שקל

תוכנית האופציות לכ-40 מנהלים בכירים בבזק אושרה. בין המנהלים נמצאים היו"ר דב וייסגלס והמנכ"ל יעקב גלברד. היקף התוכנית עומד על 111 מיליון שקל, לפי מחיר המניה הנוכחי של בזק. ההטבה תירשם כהוצאות שכר בדו"חות הכספיים בפריסה על פני תקופת הבשלה של ארבע שנים.

מדובר בהקצאה של עד 65 מיליון אופציות למניות החברה, המהוות כ-2.5% מההון המונפק של בזק, במחיר מימוש הנמוך בכ-20% ממחיר המניה בשוק. מחיר המימוש הוא 5.42 שקל למניה, שהוא מחיר המניה שנקבע לצורך רכישת השליטה בחברה.

במסגרת מקבלי האופציות נמנים מנהלי קבוצת בזק הבכירים, כולל מנהלי החברות הבנות. מנהלים שהחלו לעבוד בקבוצה החל ב-1 בינואר 2006 יהיו זכאים במחיר מימוש התואם למחיר המניה ביום כניסתם לעבודה.

דואגים גם לעובדים

לפני כמה ימים אושרה גם תוכנית האופציות של העובדים, בהתאם להסכם הקיבוצי שנקבע בבזק במסגרת ההסדר עם העובדים. בהתאם לתוכנית, יוקצו לעובדי החברה עד 78.1 מיליון אופציות הניתנות למימוש למניות רגילות ומהוות כ-3% מההון המונפק של בזק, במחיר מימוש של 50% ממחיר המניה במועד הקצאת האופציות. האופציות יהיו חסומות במשך תקופה של שנתיים מיום הקצאתן ויהיו ניתנות למימוש במשך שלוש שנים מתום תקופת החסימה. היקף ההטבה לעובדים במסגרת התוכנית נאמד בכ-170 מיליון שקל, והוא יירשם כהוצאות שכר בדו"חות הכספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully