וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של החודש: יון פדר העורך הראשי של ynet

איילה צורף

7.3.2007 / 10:13

באיגוד מצביעים על מעמדו של המותג ynet כ"מדיום ארצי לגיטימי ושווה ערך למדיה ארצית אחרת"



איגוד המפרסמים בחר ביון פדר, העורך הראשי של אתר ynet, כאיש השיווק של החודש. איגוד המפרסמים הסתמך על נתוני הגלישה ב-ynet, העומדים על כ-700 אלף גולשים שונים ביום. מנתונים שנמסרו לאיגוד מ-ynet עולה, כי סך הכניסות לאתר עומד על כמה מיליוני כניסות ביום.



באיגוד מצביעים על מעמדו של המותג ynet כ"מדיום ארצי לגיטימי ושווה ערך למדיה ארצית אחרת כגון חדשות ערוץ 2, ידיעות אחרונות, או גלי צה"ל", כך נמסר מהאיגוד.



בניגוד לפורטלים המתחרים בו, כמו , המתחרה העיקרי שלו, הוא מתמקד יותר בתוכן ופחות בשירותים אינטרנטיים. "כניסת ynet לשדה האינטרנט הישראלי דחפה את האתרים האחרים, שכולם היו קיימים לפניו, להכניס תוכן אך רובם, בניגוד אליו, מסתמכים על מקורות חיצוניים", נמסר.



עוד מנימוקי הוועדה לבחירת "אנשי השנה" של האיגוד: "לצד חדשות ותכנים, האתר פועל כיום באופן נמרץ כדי להגדיל את כוחו בתחום הקהילות: הוא מפעיל מאות פורומים במגוון תחומים, מאקטואליה ועד בידור ורכילות, מסקס ודייטינג ועד מוזיקה וניו-אייג'. כמו כן, מפעיל מפעיל מאות פורומים מתמחים בתחום הרפואה".



פדר, בן 53, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בתקשורת, החל את דרכו העיתונאית ככתב ועורך בקול ישראל. לאחר מכן, שימש במשך שנים כעורך הראשי של כתר ושל ספרי ידיעות אחרונות, שתיים מהוצאות הספרים הגדולות בארץ. לפני שבע שנים הוא הצטרף לצוות ההקמה של ynet ומספר חודשים לאחר השקת האתר מונה לעורכו הראשי. שמו עלה בימים אלה כמועמד מוביל לתפקיד עורך "ידיעות אחרונות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully