וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש מימון למגדל המרובע של עזריאלי

שרון שפורר

7.3.2007 / 12:43

גל הגיוסים פתח את התיאבון דוד עזריאלי שיוצא לגיוס פרטי של 600 מיליון שקל באמצעות אג"ח פרטית למשקיעים מוסדיים

גיוסי העתק בשוק ההון פתחו את התיאבון גם לקבוצת עזריאלי. הקבוצה הודיעה היום על כוונתה לגייס כ-600 מליון שקל באמצעות הנפקת אג"ח פרטית למשקיעים מוסדיים עבור חברת קנית ניהול - חברה בת של הקבוצה אשר זכתה לפני חודשים ספורים במכרז על רכישת גרנית ממשפחת בורוביץ'.

קנית קיבלה דרוג דומה משתי חברות הדירוג - מדרוג (Aa2) ומעלות (AA) - לגיוס של עד 1.6 מיליארד שקל. קנית מחזיקה, בין היתר, בבעלות על ארבעה מרכזי קניות בישראל: קניון איילון, קניון ירושלים, קניון הנגב ו-60% מקניון חולון - היתרה בבעלות חברה אחות.

הכנסות של 700 מיליון שקל

מחזור הכנסות של קבוצת עזריאלי כולה הגיע ב-2006 לכ-700 מיליון שקל ולדברי החברה השווי הכלכלי של נכסיה הם מעל מיליארד וחצי דולר. בבעלות הקבוצה של היזם ואיש העסקים דוד עזריאלי מנחם עינן לצד מגדלי עזריאלי גם קניון איילון, קניון ירושלים, קניון הנגב, קניון חולון, קניון מרגלית השרון (50%), הרצליה ביזנס פארק וקניון מודיעין המוקם בימים אלו. תמורת ההנפקה, תשמש לייזום פרוייקטים בקבוצת עזריאלי ובין היתר, בניית המגדל המרובע במרכז עזריאלי, בניית מרכז העיר מודיעין ובניית שני בנייני משרדים בהרצליה ביזנס פארק.

לפני מספר חודשים רכשה קבוצת עזריאלי את חברת האחזקות הבורסאית, גרנית הכרמל, הפועלת בתחומי הגז, האנרגיה, תעשיית הצבעים ואיכות הסביבה. בין אחזקותיה המרכזיות: סונול, טמבור סופרגז ו –GES (טמבור אקולוגיות).

החתמים שיובילו את ההנפקה הינם פועלים אי.בי אי, כלל פיננסים חיתום ואנליסט חיתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully