וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ השלישי: הדיון בערעור שידורי עדן בביהמ"ש העליון נדחה

רוני קורן-דינר

26.8.2001 / 10:37

רשם ביהמ"ש יערוך דיון מקדמי בערעור הקבוצה, שהפסידה במכרז הערוץ המסחרי הנוסף; בשבוע הקרוב יגישו שידורי עדן ו-TV3 את תגובותיהן על סיכומי המשיבות – הרשות השנייה וקבוצת אפיק

עיכוב נוסף מסתמן בעליית הערוץ השלישי לאוויר: בסוף השבוע החליט המשנה לנשיא ביהמ"ש העליון, שלמה לוין, לדחות את הדיון בערעורה של קבוצת שידורי עדן, עד לאחר קיום דיון מקדמי בעניינה על ידי רשם ביהמ"ש העליון. הדיון היה אמור להיות ב-9 בספטמבר. המועד לדיון המקדמי נקבע ל-24 בספטמבר, אם כי התאריך לא סופי.

קבוצת שידורי עדן (בראשות מוטי קירשנבאום) וקבוצת TV3 (בראשות אבי ברזילי ויפעת צחי) מערערות על הפסדן במכרז הערוץ המסחרי הנוסף. קבוצת שידורי עדן הוכרזה כזוכה על ידי הרשות השנייה, אולם לאחר ערעור קבוצת אפיק (בראשות דן מרגלית) לביהמ"ש המחוזי, נקבע כי אפיק היא הזוכה תחת שידורי עדן.

קבוצת TV3 הגישה גם היא ערעור לביהמ"ש המחוזי, בטענה שאף קבוצה פרט אליה לא עמדה בתנאי הסף הפיננסיים של המכרז. ערעורה נדחה במחוזי בשל שיהוי, כיוון שהעתירה הוגשה יום אחד לפני תום התקופה המותרת להגשת ערעור. דירקטוריון TV3 החליט שהטענות בתיק חזקות דיין על מנת לעמוד בביהמ"ש העליון, ועתרו לביהמ"ש העליון. בשבוע הקרוב יגישו שידורי עדן ו-TV3 את תגובותיהן על סיכומי המשיבות ? הרשות השנייה וקבוצת אפיק, לאחר שאפיק תגיש תגובה מיוחדת שביקשה להוסיף לתיק.

קבוצת ישראל 10, בראשות יוהנה פרנר ורוני אלגרנטי, היא הזוכה היחידה שאין עוררין על זכייתה. בחודש הקרוב אמורה מועצת הרשות השנייה להכריע האם הקבוצה תוכל להפעיל את הערוץ לבדה במשך זמן מה, עד שיוכרע מי היא הזוכה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully