וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבאר מאמינה בנדל"ן ההונגרי: רכשה מתחם מחסנים ליד בודפשט ב-7.8 מיליון מרק

אלי דניאל

26.8.2001 / 13:59

הנכס יניב דמי השכירות שנתיים של 900 אלף מרק; בתחילת יולי רכשה החברה שני בנייני משרדים בבודפשט ב-4.3 מיליון מרק

חברת ההשקעות דנבאר , הנמצאת בשליטת איש העסקים יעקב אנגל, מדווחת היום על עסקת נדל"ן נוספת במזרח אירופה. על פי הודעת החברה, אחת מהחברות הבנות שלה חתמה על הסכם עקרונות לרכישת מתחם מחסנים לוגיסטיים הממוקם ליד בודפשט, הונגריה, בתמורה לכ-7.8 מיליון מרק (כ-15.4 מיליון שקל).

המתחם נשוא העסקה כולל מחסנים לוגיסטיים בשטח של כ-23 דונם, וכן שטח קרקע נוסף, לא בנוי, בהיקף של כ-4 דונם. כמו כן, העסקה כוללת רכישה של כ-18.5% ממניותיה של חברת הניהול המנהלת ומתחזקת את המתחם. דמי השכירות השנתיים בגין השטחים המושכרים מסתכמים בכ-900 אלף מרק. עם זאת, דמי בשכירות עשויים לעלות שכן שיעור התפוסה במתחם הוא כ-75%.

בחברה מציינים לחיוב את מיקומו של הנכס שנרכש, שכן הוא מצוי לא הרחק מבודפשט ליד עורקי תחבורה ראשיים ומסילת רכבת אשר מאפשרת הובלתן של סחורות למחסנים באמצעות הרכבת.

בדנבאר מדגישים כי רכישת מתחם המחסנים עולה בקנה אחד עם מדיניות החברה לפיה דנבאר מקימה ורוכשת נכסים מניבים בחו"ל. בחברה מוסיפים כי בימים אלה מתנהל מו"מ לביצוע עסקות דומות.

יצוין, כי בתחילת יולי 2001 דיווחה החברה על עסקה אחרת שהתבצעה בהונגריה ובמסגרתה רכשה, באמצעות חברה נכדה המצויה בשליטתה המלאה, שני בנייני משרדים הממוקמים ברובע ה-13 בבודפשט, בתמורה ל-4.3 מיליון מרק. מבנים אלה, המושכרים למשרד ממשלתי בהונגריה, מניבים דמי שכירות שנתיים של 641 אלף מרק.

מניות דנבאר נסחרות בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-64.6 מיליון שקל. החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של כ-12.5 מיליון שקל והפסד נקי של 780 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully