וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תביעה ייצוגית נגד סלקום בגין גביית זמן אוויר מעל התקרה המותרת; התביעה מוערכת בכ-135 מ' ש'

אמיר הלמר

26.8.2001 / 15:02

בתביעה נטען עוד כי החברה גבתה בגין טעינת כרטיס הטוקמן סכום קבוע כנגד תנאי הרישיון שלה

לקוח סלקום, גבריאל ברנשטיין, הגיש היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב תביעה נגד סלקום בגין גביית תעריפי זמן אוויר מופרזים במסגרת מסלול טוקמן וכן גביית תשלום קבוע וטעינת כרטיס טוקמן בניגוד לתנאי הרישיון.

ברנשטיין באמצעות עוה"ד אמיר טיטנוביץ, אורי מקובסקי ודרור הרפז מבקש להכיר בתביעתו כנגד החברה כייצוגית כאשר סכום התביעה מוערך בכ-135 מיליון שקל.

ברנשטיין טוען בתביעתו כי החברה היתה רשאית לגבות ממנוייה תשלומים בגין זמן אוויר בהתאם לתקרה שנקבעה ברישיון החברה, וזאת בעבור כל השירותים אותם מספקת החברה, ובהם מסלול טוקמן.

לטענתו, במסגרת מסלול טוקמן, גבתה ממנו סלקום בניגוד לתנאי הרישיון סכומים העולים על תעריף התקרה שנקבע לה.

עוד טוען התובע כי החברה גובה מלקוחותיה עבור טעינת מכשיר הטוקמן, עמלת הפצה בסכום קבוע של חמישה שקלים לכל טעינה, בין אם באמצעות כרטיסי הטוקמן הנמכרים ע"י החברה ובין אם נטען המכשיר ע"י תשלום בכרטיס אשראי.

התובע טוען כי גבייתה של "עמלת ההפצה" נוגד את תנאי הרישיון של החברה, ולפיכך החברה אינה זכאית לגבותו. התובע מבקש מביהמ"ש כי יורה בצו לסלקום לחדול מלגבות את עמלת ההפצה, וכן לחייב אותה להשיב את הסכומים שגבתה ממנו.

לאור כל זאת טוען התובע כי סלקום הפרה את כללי הרישיון שלה, ומבקש כי ביהמ"ש יאשר את תביעתו כתביעה ייצוגית בשם כל לקוחות מסלול טוקמן, כיום ובעבר, המוערכים ע"י התובע בכמיליון מנויים לפחות. כאמור, סכום התביעה של כל הקבוצה מוערך ע"י התובע בכ-135 מיליון שקל. טרם הוגשה תגובת סלקום (א' 2212/01).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully