וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ו-ICQ בשיתוף פעולה אסטרטגי

walla

14.3.2007 / 12:47

שתי החברות חתמו על הסכם במסגרתו יפתחו מוצר תקשורת מותאם לקהל המשתמשים הישראלי

חברתICQ ופורטל וואלה! חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יפותח מוצר תקשורת ממותג, שיופץ באמצעות עמוד הבית של וואלה! וברחבי הפורטל. בפלטפורמת התקשורת שלICQ יעלו תכנים בתחומי האקטואליה, הספורט והבידור ושירותי ערך מוסף של וואלה! כדוגמת דואר ומנוע החיפוש החדש (וואלה!SEARCH ), יושק שירות משותף של וידאו וקול ויוצע מיזוג בין שירותים רלוונטיים של שתי החברות כדוגמת התראות אי-מייל של וואלה! ב- ICQ.

במרכז אסטרטגיית הלוקאליזציה של חברת ICQ, המיושמת ברחבי העולם מאז שנת 2004, עומד הסכם אסטרטגי עם גורם מדיה מקומי מוביל, במסגרתו מוצעים שירותי תקשורת במיתוג משותף עבור קהל היעד המקומי. לאחר שנתיים בהן שיתפה ICQ פעולה עם הפורטל נענע, חוברת ICQ לפורטל וואלה!, השחקן המרכזי ביותר באינטרנט הישראלי. שיתוף הפעולה מאפשר לוואלה! להעניק עוד שירותים לגולשים ישראלים בארץ ובחו"ל. כמו כן, תוכל לספק ולהפיץ באמצעות פלטפורמה זו את השירותים הקיימים לקהלים רבים ומגוונים יותר.

החל מהשבוע תהיה וואלה! מופקדת, באופן בלעדי, על תחום מכירת פרסום על אמצעי המדיה של ICQ בישראל. בכך, מרחיבה וואלה! בצורה משמעותית את הנדל"ן הפרסומי שלה. פרסום על גבי כלי תקשורת אישיים כדוגמת ICQ, הפך בשנים האחרונות לפופולארי ביותר בקרב מפרסמים ברחבי העולם. מדובר בפלטפורמה המאפשרת למפרסמים לייצר לעצמם חשיפה תוך כדי דיאלוג בין משתמשים, מבלי להפריע לפעילות התקשורת ביניהם.

עליית הפרסום המקוון

לדברי אורי גילים, מנכ"ל ICQ: "מדובר בחיבור מתבקש בין שני מותגים מובילים בתחומם. וואלה! היא שותף אידיאלי מבחינת ICQ, הם הפורטל המוביל בשוק הישראלי המציע תכנים ייחודיים ושירותים הרלוונטיים לקהל היעד שלנו. מיליון ומאתיים אלף צעירים ישראלים המשתמשים ב- ICQ באופן קבוע, ייהנו מעתה מהתכנים של וואלה! ויוכלו להשתמש בשירותים שונים כדוגמת וואלה! מייל. שירותי העברת מסרים מידיים (IM) אינם רק כלי תקשורת, אלא גם פלטפורמה באמצעותה מגישים למשתמשים תכנים ושירותי ערך מוסף על פי צורכיהם ורצונותיהם.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "וואלה! מרוצה מאד מההסכם אשר יתרום לחיזוק מעמדה כפורטל המוביל בישראל. ICQ היא שחקן מרכזי בתחום תוכנות המסרים המיידיים. אנו מברכים את 1.2 מיליוני המשתמשים ב-ICQ שייהנו עכשיו מחיבור לעולם התכנים והשירותים של וואלה! כמו גם את מיליוני הגולשים בוואלה שייהנו עכשיו מהחיבור ל-ICQ. אלו גם חדשות מצוינות למפרסמים העובדים עם וואלה! להם נוכל להציע עתה מגוון רחב וייחודי של מוצרי פרסום ושיווק. אנו גם מצפים כי העסקה תסייע למגמה הנמשכת של צמיחת ההכנסות של וואלה! מפרסום מקוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully