וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אודיוקודס תנסה להתאושש מצניחת 22%

עומרי כהן

15.3.2007 / 14:33

החוזים מצביעים על עליות של עד 0.2% בפתיחה. מלנוקס איבדה בשבוע האחרון 27% מערכה. טאואר גייסה 29 מיליון דולר

לאחר יום סוער ותנודתי במיוחד שהסתיים בעליות של 0.4%-0.9% במדדי המניות המובילים, מצביעים החוזים העתידיים על פתיחה חיובית של המסחר בוול סטריט עם עליות של עד 0.2% במדדים. עם זאת, נתוני האינפלציה של המחירים הסיטוניים, עשויים לשנות את המגמה בשווקים.

עוד לפני הפתיחה יפורסמו בארה"ב נתוני מדד המחירים ליצרן ובוול סטריט צופים עלייה של 0.5%, לאחר ירידה של 0.6% בינואר. ללא נתוני המזון והאנרגיה התנודתיים, צפויה עלייה מתונה יותר של 0.2% בליבת המדד. עוד יפורסמו לפני הפתיחה סקר הייצור התעשייתי בניו יורק ומספר תביעות האבטלה השבועיות. מחר יתפרסמו נתוני האינפלציה במחירים הקמעוניים, או במילים אחרות מדד המחירים ליצרן.

האם מלנוקס תתאושש?

אצל הישראליות תנסה מניית אודיוקודס להתאושש מצניחה של 22%, שרשמה אתמול בתגובה לאזהרת הכנסות ורווח שפירמה החברה במהלך יום המסחר. במריל לינץ' חתכו בתגובה את מחיר היעד לאודיוקודס ל-10 דולרים, אולם הותירו למניה המלצת "קנייה", בשל ההערכה כי הנפילה החדה אמש כבר משקפת את מרבית החדשות הרעות. מנגד, חתך בית ההשקעות CIBC את ההמלצה למניה ל"תשואה ענפית", מ"תשואת יתר".

מלנוקס, המפתחת מוצרי תקשורת מבוססי מוליכים למחצה בתקן אינפיניבנד, איבדה אמש עוד 10% מערכה והשלימה נפילה של 27%, מאז חשפה החברה בשבוע שעבר את תחזיותיה לרבעון הראשון של 2007.

טאואר סמיקונדקטור גייסה עוד 29 מיליון דולר בהנפקה פרטית של מניות וכתבי אופציות למשקיעים מוסדיים בארה"ב. טאואר הנפיקה 18.8 מיליון מניות, כך שעל פי סכום הגיוס, מדובר על הנפקה לפי מחיר של 1.54 דולר למניה, המשקף דיסקאונט של כ-9% ביחס למחיר הסגירה מאמש. כספי הגיוס יממנו רכישת ציוד ייצור נוסף למפעל השבבים Fab2 שבמגדל העמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully