וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-iPhone בדרך לישראל

גיא גרימלנד

15.3.2007 / 15:00

קבוצת יזמים פנתה לשותפים בקרן הון סיכון פיטנגו והציעה להם להשתתף ביבוא מכשירי ה-iPhone של אפל לישראל

האם מכשיר הטלפון הנייד של אפל בדרך לארץ? יוזמה מקומית של מספר משקיעים עשויה להוביל לכך. בשבועות האחרונים פנתה קבוצת יזמים לשותפים בקרן הון סיכון פיטנגו והציעה להם להשתתף ביבוא המכשירים לישראל. בשלב זה, טרם החליטו השותפים בפיטנגו האם להענות להצעה. בנוסף, לא נמסר מי הגורמים שעומדים מאחורי היוזמה החדשה.

ובכל זאת, השותפים בפיטנגו, ובראשם חמי פרס, מודים לראשונה שקיימת יוזמה להבאת ה-iPhone לישראל. ממשרד יחסי הציבור של פיטנגו נמסר כי "גורמים מסוימים פנו ברעיון למספר שותפים בפיטנגו ועניינו אותם במיזם הזה, שאינו קשור בשום אופן לפיטנגו. השותפים, אליהם פנו בעניין, שוקלים ובמידה שיהיה להם עניין בדבר, הם יתקדמו".

טלפון תפוחי

ה-iPhone הוא מכשיר טלפון סלולרי חדש המבוסס על נגן המדיה הפופולרי iPod. אגב, לאפל גם מכשיר בשם אפל TV - ממיר אשר מאפשר למשתמשים לצפות במכשיר הטלוויזיה בקבצים שהורידו מהאינטרנט למחשב האישי. "אפל הולכת להמציא מחדש את הטלפון", אמר בעבר מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, בעת השקת המכשיר בתערוכת מק'וורלד בחודש ינואר. ג'ובס ציין לפני מספר שבועות, כי נגן האייפוד תפס נתח של 62% מהשוק נגני המדיה בארה"ב בחודש נובמבר.

העובדה שאפל כבשה את שוק נגני המדיה היא זו שמדירה שינה מעיני המתחרות שחוששות שלגורל יזכה ה- iPhone. אז מדוע רבים מחכים לטלפון החדש של אפל בשקיקה? בראש ובראשונה כיוון שמדובר בטלפון שצפוי לשלב את ה-iPod האלמותי. למכשיר יהיה מסך רחב ברוחב 3.5 אינץ' שיוכל לנגן שירים, סרטים, וידיאו קליפים ועוד.

בנוסף, הוא יכלול את כל התכונות הרגילות של מכשירי סלולר אך גם בעיצוב יחודי ובממשק משתמש ידידותי. אפל תביא למכשיר גם את העיצוב המיוחד שלה. העובדה שהחברה זוכה לשבחים בנושא זה, בוודאי תתרום ליצירת הייפ סביב ה-iPhone. לאחרונה, נפוצו שמועות כי אפל תשיק את המכשיר ב-15 ביוני, אבל אלו התבררו עד מהירה כלא נכונות. לכן, בשלב זה לא ידוע מתי אפל תשווק אותה לעולם ובישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully