וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה בפלאזה - חתול בשק

סוכנויות הידיעות

15.3.2007 / 15:12

רוכשי הדירות בבניין מנהטן פלאזה המחודש של יצחק תשובה לא מורשים לראות מה קנו. המנכ"ל: זאת כדי למנוע הפרעות בבנייה

מנהטן פלאזה, המלון לשעבר אשר נרכש על ידי אלעד נכסים של יצחק תשובה והפך למלון דירות, עטוף במיסתורין מאז שנת 2004 - בה רכשה החברה את הבניין בעבור 675 מיליון דולר.

האנשים אשר רכשו אחת מתוך 182 הדירות בבניין לא מורשים להסתכל על הדירות שקנו והם יכולים רק לראות דגמים ממוחשבים של הדירות, אשר פעם - בעברן כחדרי מלון - שיכנו ידוענים כמו להקת הביטלס, מדונה וג'ון פ. קנדי.

שומרים על אפקט הפתעה

מיקי נפתלי, מנכ"ל אלעד נכסים בארה"ב, אמר כי הסיבה לכך שהעובדה שהחברה אינה מאפשרת לרוכשים לראות את הדירות שקנו נועדה לצמצם את מספר ההפרעות בתהליך הבנייה, ולהגדיל את ההפתעה כשמלאכת השיפוץ תושלם. "אני לא רוצה להראות 80% עבודה", אמר נפתלי בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג. לפי נפתלי, שיפוץ של חללים ידועים כמו מסעדת פאלם קורט, אוק באר וחדר הטרסה - שבו שהתה הדמות מספרי הילדים אלואיז - דורש חוקים חדשים: "הכל זה בפרטים", אמר נפתלי.

אך עם זאת, מספר רוכשים פוטנציאלים מרגישים כי מעטה המסתורין הוא מטופש, וגורם להרחקה של הלקוחות. כך גם אמרה מריה ביבקובה, בת ה-21, לבלומברג: "אם אתה קונה דירה בשווי 30 מיליון דולר, כדאי שתראה מה אתה קונה".

ואפילו בלי לראות את הדירות המשופצות, 80% מהן כבר נקנו, לפי חברת הנדל"ן היוקרתית סטריבלינג. מחיר הדירות נע בין 2.5 מיליון ו-40 מיליון דולר, לפי חברת השמאות מילר סמואל וחברת הנדל"ן טרה הולדינגס.

בנין פלאזה מחודש לא יכלול רק דירות מגורים. 130 חדרים יהיו עדיין חדרי מלון, ו-152 חדרים יהיו דירות שבעליהן יוכלו לבלות בהן 120 יום מתוך שנה, ובשאר הימים יושכרו החדרים כחדרי מלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully