וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמה נפרד

שלמה נחמה

15.3.2007 / 21:42

בתום 9 שנים נפרד יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים מציבור עובדי הבנק במכתב. נחמה מודה לשניים שהינחו אותו בדרכו

עובדות ועובדים יקרים,

היום מגיעות לקיצן 9 שנים מרתקות ורבות אתגרים, אותן ביליתי במחיצתכם, בדרך ארוכה שהביאה את בנק הפועלים להובלת הבנקאות הישראלית ולמקום מכובד בבנקאות העולמית.

דרכי בבנק הונחתה על ידי שניים שהיו יקרים לי מאוד.

הראשון, אבי יוסף נחמה ז"ל, מוותיקי הבנק, שהפגיש אותי לראשונה בחיי עם בנק הפועלים בהיותי ילד והנחיל לי את הגאווה להיות בן למשפחת בנק הפועלים ואת המחויבות לשרת באמונה את לקוחותינו.

השני הוא מורי ורבי תד אריסון זכרו לברכה - ענק עסקי ואיש חזון מאין כמותו, שהשכיל להתוות את החזון על פיו מתנהל הבנק ב-9 שנים האחרונות.

את תפקיד יו"ר הדירקטוריון נטלתי על עצמי ב-1998 לאחר כשנה בתפקיד דירקטור.

קיבלתי את התפקיד בגאווה וברעדה. ידעתי כי עלי מוטלת משימה מאתגרת ורבת אחריות - להוביל את קטר הכלכלה הישראלית ולהביא אותו בעזרתכם לשיאים חדשים.

לא שיערתי אז עד כמה מרתקת תהיה הדרך. היום, בסיום דרכי בבנק, אני חש בר מזל על התקופה המופלאה הזו, בה, למרות הטלטלות שעברו על הכלכלה העולמית ועל המשק הישראלי, ידענו יחדיו להביא את הבנק לפסגות מרשימות מאין כמותן.

קיבלתי לידי בנק איכותי ומיוחד ואני מעביר הלאה בנק מוביל, חזק ומקצועי בכל קנה מידה ישראלי, ומרשים בקנה מידה בינלאומי.

לא יכול הייתי לעמוד במשימות הכבדות שהוטלו עלי ללא הצוות הנפלא של עובדי הבנק. למדתי להכיר רבים מכם, להעריך ולאהוב אתכם. אתם ליבו של הבנק, ואיכותכם היא הסיבה המרכזית למצויינותו של בנק הפועלים.

יחד עמכם למדתי להוקיר ולהעריך את הנכס המרכזי של הבנק - ציבור לקוחותינו. ציבור זה, שגדל והתרחב מאוד ב-9 השנים האחרונות, נהנה מהשירות שאתם מגישים לו ומיחסכם האישי אליו. זכרו תמיד כי מערכת יחסים מקצועית ואישית זו, שאתם נושאי הדגל שלה, היא מחויבותנו הבלתי מתפשרת כלפי לקוחותינו, והיא בלב קיומנו וביסוד הנאמנות שלקוחותינו מגלים כלפינו.

אני נפרד מכם היום בתחושת סיפוק על ההישגים הרבים, אליהם הגיע הבנק ב-9 השנים האחרונות, ומתוך ביטחון כי תמשיכו לתרום להצלחתו ולשגשוגו בשנים הבאות.

ברצוני להודות לבעלת השליטה שרי אריסון, על האמון שנתנה בי ועל היכולת להוביל את הבנק על פי תפיסתי המקצועית.

תודה מיוחדת לבעלי גרעין השליטה של הבנק עימם יצאנו לדרך עם תד אריסון ז"ל לפני 10 שנים, לחברי דירקטוריון הבנק שתמכו בי ופעלו עימי בהרמוניה, ולחברי הנהלת הבנק בראשותו של צבי זיו - קבוצה איכותית הפועלת יחדיו במקצוענות ובמחויבות.

אני מאחל בהצלחה לדני דנקנר ואירית איזקסון בתפקידיהם החדשים.

תמו להן 9 שנים רבות הישגים ואני מחבק אתכם ומודה לכל אחת ואחד מכם.

שלכם,

שלמה נחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully