וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הסלולר האמריקאית סינגולר משיקה מסע פרסום בתקציב של 75 מיליון דולר

דפנה מאור

27.8.2001 / 9:25

חברות הסלולר הגדולות בארה"ב לא קיצצו את תקציבי השיווק שלהן במהלך ההאטה הכלכלית, בניסיון למשוך מנויים

סינגולר וויירלס, חברת הסלולר מספר שתיים בארה"ב, משיקה מסע פרסום חדש בתקציב של 75 מיליון דולר. לפי דיווח של "וול סטריט ג'ורנל", המסע החדש יתמקד במסרים פשוטים וברורים לצרכנים, לאחר שמסע הפרסום הקודם של החברה עורר בעיקר תימהון במסריו הבלתי ברורים. החברה שתטפל בתקציב הפרסום היא אנטרפרייז IG, חברת מיתוג שבבעלות WPP.

סינגולר וויירלס היא מיזם סלולרי משותף של SBC קומיוניקיישנס ובל סאות, חברות הטלפוניה הוותיקות. היא משרתת 21.2 מיליון מנויים, לעומת 28 מיליון מנויים של החברה המובילה בשוק האמריקאי, ורייזון וויירלס.

חברות הסלולר הגדולות בארה"ב לא קיצצו את תקציבי השיווק שלהן במהלך נפילת שוקי הטכנולוגיה והפרסום, בניסיון למשוך מנויים ולהגדיל את נתח השוק שלהן. במהלך הרבעון הראשון הוציאה AT&T וויירלס (סימול AWE) כ-100 מיליון דולר על פרסום, בעוד ורייזון וויירלס, מיזם משותף של ורייזון ו-וודאפון, הוציאה 114 מיליון דולר. במהלך אותה תקופה הוציאה סינגולר 112 מיליון דולר על פרסום.

הקמפיין החדש של סינגולר אינו מתמקד בשירותים או מחירים, אלא בפרסומות "סגנון חיים". סינגולר השיקה מסע מיתוג מחדש ענקי בשנת 2000, לאחר שחברות האם SBC ובל סאות החליטו לשנות את שם המיזם שלהן לשמו הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully