וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לגלוש בסלולרי לאתרי פורנו? היזדהו

ערן גבאי

18.3.2007 / 7:11

משרד התקשורת מבקש להקשות על קטינים המנסים להתחזות לבוגרים את הגישה לשירותים אירוטיים בפורטלים הסלולריים

משרד התקשורת מבקש להקשות על קטינים המנסים להתחזות לבוגרים את הגישה לשירותים אירוטיים בפורטלים הסלולריים: המשרד מבקש לחייב כל בוגר שירצה לצרוך שירותים אירוטיים בפורטלים בשליחת פקס או אי-מייל בצירוף סריקה של תעודת הזהות שלו, כולל התמונה. המשרד פירסם שימוע בעניין לקראת תיקון רישיונות המפעילים הסלולריים בעניין זה.

הטענה כלפי המשרד היא שהגבלת הגישה תהיה לשירותי הסלולר בלבד, בעוד שבטלוויזיה הרב-ערוצית ניתן להגיע לתכנים אירוטיים בקלות יחסית, וברשת האינטרנט הגישה לתכנים חופשית לגמרי. המשרד החליט גם לסגת מדרישתו הקודמת מחברות הסלולר להתקין מערכות לסינון תוכן פורנוגרפי. מנהלי חברות הסלולר הזדעקו בעבר לנוכח האפשרות שמשרד התקשורת יגביל את חופש הגלישה בסלולר וניהלו ויכוח עם המשרד בעניין.

עד שהוטלה על חברות הסלולר חובת השימוש בקוד גישה (1919), הפורנוגרפיה סיפקה לכל אחת מהחברות בענף עשרות מיליוני שקלים בשנה. ההערכה היא ששוק הסלולר כולו רשם הכנסות של קרוב ל-130 מיליון שקל בשנה מתחום זה. החיוב בקוד גישה, לפני כשנתיים, הקטין את ההכנסות בצורהחדה לכמחצית. הפורנוגרפיה מכניסה לכל חברות התקשורת בישראל (בזק, חברות השיחות הבינלאומיות, חברות הכבלים, yes וחברות הסלולר) מאות מיליוני שקלים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully