וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל חברת B2C חייבת אסטרטגיית שיווק לאינטרנט"

ערן גבאי

18.3.2007 / 7:30

ניר למפרט מנכ"ל דפי זהב: לא נראה שינוי משמעותי בהיערכות חברות לפעילות שיווקית מתקדמת באינטרנט ב-2007

"חברת B2C (מסחר מוצרים ושירותים בין עסק לצרכנים הסופיים) לא יכולה כיום להרשות לעצמה שלא לנהל פעילות ואסטרטגיה שיווקית לאינטרנט. חברות ה-B2B (מסחר בין עסק לעסק) פחות לחוצות על אסטרטגיית שיווק באינטרנט, לפחות בעת הזו", כך אומר מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט, באירוע הפתיחה של TheMarker COM.VENTION. "ההכרה של החברות במשק בצורך בפעילות שיווקית ממוקדת לאינטרנט תלך ותגדל, אך זה ייקח זמן, בעיקר מכיוון שבחלק מהמקרים מדובר בהנהלות ותיקות ובשיטות ניהול שפחות מותאמות לרוח הזמן", אומר למפרט.

עוד אומר למפרט, "לא נראה שינוי משמעותי בכל הקשור להיערכות החברות במשק לפעילות שיווקית מתקדמת באינטרנט במהלך 2007, אך חברות הקמעונות כבר נכנסות לתחום ומבצעות מהלכים נכונים".
דפי זהב השקיעה בשנה האחרונה מאמצים כדי לשפר את יכולות האינטרנט שלה, אותן היא מציעה למשתמשים ולמפרסמים. דפי זהב מתמחה במתן מידע על בתי עסק, מוצרים ושירותים, מנוע חיפוש ואפליקציות וידיאו. החברה מבצעת מעת לעת רכישות של אתרים משלימים לפעילותה, והיא רכשה בשנה האחרונה את אתר השוואת המחירים זאפ, אתר הלימודים פרופסור, אתר הלוח מד"ס, אתר המסעדות rest ואף הקימה את הרשת החברתית לצעירים בוא'נה". למפרט מדגיש כי דפי זהב תבצע השנה מאמץ גובר לחיזוק מעמד האינטרנט בקרב מפרסמים קטנים ובינוניים.

"אנחנו לא צריכים לחכות לחברות הפרסום האינטראקטיווי, שהן לא בהכרח ערוכות טוב מאיתנו לפעילות שיווקית באינטנרט".

"אנחנו לא צריכים לחכות לחברות הפרסום האינטראקטיווי, שהן לא בהכרח ערוכות טוב מאיתנו לפעילות שיווקית באינטנרט", כך אומר מנכ"ל של חברת תקשורת גדולה ל-TheMarker בכנס COM.VENTION. אותו מנכ"ל מדגיש כי הוא לא מתכוון לפתח בתוך החברה שלו מערך המקביל לפעילות השיווק שמציעות חברות הפרסום האינטראקטיווי, אך מנגד הוא סבור כי החברה שלו יודעת לספק מידע ופילוח מדויק על משתמשיה, והיא אף מתכוונת לבצע שיפור נוסף במערך ניתוח המאפיינים של מאגר הלקוחות שלה, ועל כן זקוקה פחות לכלים שיודעים כיום להעמיד לרשותה חברות הפרסום האינטראקטיווי.

היקף פעילות הפרסום באינטרנט ב-2006 נאמד בכ-65 מיליון דולר, כ-60% מזה באמצעות משרדי הפרסום והשאר באופן עצמאי. מבין משרדי הפרסום הגדולים באינטרנט השניים הבולטים הם מקאן דיגיטל של מקאן אריקסון היקף פעילות שנתי של כ-10 מיליון דולר, וכך גם לפובליסיס (אידיאולוג'יק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully