וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וואלה! תיכנס לתחום התוכן בסלולר"

ערן גבאי

18.3.2007 / 7:22

כך אמר אמש מנכ"ל וואלה! אילן ישועה. ערן ויילר, מנכ"ל אינפוג'ין: "קיים פער של 10 שנים בין האינטרנט במובייל לרשת הרגילה"

"וואלה! תיכנס לתחום פעילות הסלולר, והיא כבר נערכת בכיוון זה", כך אומר אמש מנכ"ל וואלה! החדש, אילן ישועה, בפתיחה של כנס האינטרנט TheMarker COM.VENTION שהתקיימה הלילה בקוקטייל חגיגי במועדון ה-Mink בתל אביב. "יש לנו מיליון גולשים שאנחנו צריכים לספק להם גם שירותים לטלפון הסלולרי. זה לא הגיוני שחברה כוואלה לא תהיה בתחום זה, כשתפוז עושה מחצית מהכנסותיה מתוכן סלולרי", אומר ישועה. מנכ"ל וואלה! מביט בדו"חות תפוז ורואה כיצד התוכן שמספקת תפוז לחברות הסלולר רק ממשיך להתרחב.

עוד אומר ישועה כי וואלה! צריכה לשים פוקוס נרחב עוד יותר בתחום פעילות הפרסום באינטרנט, "זה שוק של 80-90 מיליון דולר, כשהשנה אנחנו עושים בו כ-30 מיליון דולר. אפשר לבצע מהלכים לשיפור יעילות פלטפורמת הפרסום שלנו, ולנצל טוב עוד יותר את אפיק ההכנסות העיקרי הזה. אפשר להוסיף יעילות של 5% בשיפור טיימינג ופעילויות תכנון יותר ממוקדות ומפולחות עבור הלקוח". ישועה ישים דגש בשנה הקרובה גם על פעילות הקהילות ותוכן הגולשים וכן על המשך פעילות הווידיאו החשובה של החברה.

ישועה יכול להיות מעודד מחתימת הסכם שיתוף הפעולה החדש עם חברת ICQ, שבמסגרת יפתחו תוכנת מסרים ותקשורת, שתופץ באמצעות אתר וואלה!. חברת וואלה! תהיה מופקדת כעת באופן בלעדי, על תחום מכירת פרסום של ICQ בישראל. בכך, תרחיב וואלה! את שטחי הפרסום שלה.

מספר גולשי הסלולר עוד נמוך

"קיים פער של 10 שנים בין האינטרנט במובייל לבין רשת האינטרנט הרגילה", כך אומר ערן ויילר, מנכ"ל ומייסד אינפוג'ין (InfoGin) הממירה תכני אינטרנט ומתאימה אותם לטלפונים סלולריים, בפתיחת כנס האינטרנט הגדול TheMarker COM.VENTION.

לדברי ויילר, "בחברות הסלולר כבר מבינים את השינוי הנדרש ומבצעים את המהלכים בכיוון הנכון. תוך שנתיים, התשלום בעבור גלישה באינטרנט סלולרי יהיה במחיר מינימום ויתבסס על פרסום, בלי לגבות עוד מהמנוי כסף בעבור גלישה לפי צריכה". אינפוג'ין היא אחת משלוש המועמדות הסופיות בתחרות הסטארט אפ המבטיח של TheMarker ומיקרוסופט לשנת 2007, לצד שתי המתמודדות הנוספות - ספורטינגו ואוברסי. הזוכה בתחרות תוכרז מחר במהלך כנס האינטרנט של TheMarker.

האינטרנט הסלולרי בישראל כבר מניב לחברות הסלולר הכנסות בעשרות מיליוני שקלים, אך מספר הגולשים בסלולר נמוך ונאמד בפחות מ-150 אלף מנויי סלולר בישראל הגולשים ברמה יומיומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully