וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר החם באינטרנט בשנה הקרובה - הווידיאו"

ערן גבאי

18.3.2007 / 7:37

כך אמר סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בבריטיש טלקום גארי שיינברג. "ה-VoIP היא כבר עובדה קיימת שיותר ויותר עושים בה שימוש"

"הדבר החם ביותר סביב עולם האינטרנט בשנה הקרובה יהיה הווידיאו", כך אומר גארי שיינברג, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בענקית התקשורת הבריטית בריטיש טלקום, בקוקטייל פתיחת כנס TheMarker COM.VENTION.

שיינברג נשמע אופטימי מאוד גם באשר לטכנולוגיית ה-WiMax, ומציין כי זו תהפוך לחשובה יותר. לפני כחצי שנה הוא נשמע מהוסס יותר בעניין זה כשסבר כי "ככל שספקיות הסלולר יעברו מהר יותר ל-HSDPA - כך יהיה להן מאגר מנויים רחב יותר עם מכשירים מתאימים והן יקטינו את הנטישה העתידית. ה-WiMax רק בתחילת הדרך. יש עדיין ויכוח סביב הסטנדרט של הטכנולוגיה ויש בעיות סביב הספקטרום שיוקצה לה. לדעתי, בתוך 6-9 חודשים נדע אם אנשים מעדיפים לצרוך את התוכן שלהם באמצעות מסלול ההתפתחות הטכנולוגי של ה-WiMax או זה של ה-HSDPA". יודגש כי ענקית התקשורת הבריטית חברה בפורום ה-WiMax העולמי.

ה-FMC (התלכדות הקו הנייח והנייד) יתבסס על טכנולוגיות האלחוט. שיינברג אמון בבריטיש טלקום על תוכנית BT fusion, המאפשרת לחבר את הקו הנייח עם הקו הנייד ועם תשתית ה-IPTV. "שידורי הווידיאו באינטרנט יהפכו משמעותיים יותר ויותר", אומר שיינברג. "גם ה-VoIP (שיחות על גבי האינטרנט) כתופעה היא כבר עובדה קיימת שמיום ליום יותר ויותר מנויים עושים בה שימוש". בריטיש טלקום ממירה את רשת התקשורת שלה לטכנולוגיית IP בהשקעת עתק של כ-10 מיליארד פאונד במהלך שצפוי להסתיים ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully