וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר למפרט: "אנחנו רווחיים באינטרנט כמו וואלה"

איתן אבריאל

19.3.2007 / 12:47

כך אמר מנכ"ל דפי זהב בכנס TheMarker COM.VENTION; אבי ניר: כ-40% מהצופים רואים באתר תכנים שלא שודרו"

"הרווחים שלנו בתחום האינטרנט - לא פחות מאלה של וואלה", כך אמר ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב. לדבריו, השיקול המרכזי לרכישת חברות אינטרנט הוא לא "הצערת המותג". "אני יכול להגיד שכל העסקות תורמת תרומה יפה לרווח הנקי שלנו". הדברים נאמרו בכנס TheMarker COM.VENTION.

אבי ניר, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אמר כי: "בבוקר אני קורא את הרייטינג בטלוויזיה ומיד גם את הנתונים של הצפייה באתר. הגידול בין 2006 ל-2007 הוא בעשרות אחוזים, ובתחום ההכנסות - הכפלנו את ההכנסה. במחצית השנייה של 2007 נעשה עוד קפיצת מדרגה.

לדברי ניר, "כ-40% מהצופים רואים באתר תכנים שלא שודרו בטלוויזיה. יחסית לחברות טלוויזיה בעולם, לא הגענו לאינטרנט מאוחר. יכול להיות שאם היינו עושים את השברים שנה קודם, היה טוב יותר - אבל אם אנחנו מצליחים להגיע למקום ה-8 בסקר של אתרי האינטנרט, אז אנחנו בסדר".

מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 אמר כי "עד פסח נחגוג ביחד עם נענע את המיזם המשותף שלנו, ונצאת לדרך עם פעילות אינטנרט אמיתית ומהותית. עד היום עסקנו בעיקר במכירת תכנים".

אבי פרידמן אמר שאתר ynet הוא הצלחה גדולה. לדבריו, ל"ידיעות אחרונות" לא היתה ברירה אלא לעשות את זה. "זה מיזם יקר, שהתחיל מאוחר ביחס לשוק - אבל אם שואלים אנשים היכן הם גולשים, מתברר שהמיזם הזה היה שווה את ההשקעה".

לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד: "כ-10 מהלקוחות שלנו נרשמו באתר האינטנרט. התקציב שלנו הוא כמה מיליוני שקלים - מתוך מחזור של 3.5 מיליארד שקל".

עוד אמר היילוייל כי בתחום הפיננסי יש בעיה. "ישנה רגולציה שמקשה על שימוש באינטרנט. אנחנו פועלים מול הרגולציה בניסיון לפשט את התהליכים. אפשר היום לשלוף מידע, אבל קשה להשוות בין גופים ועדיין לא רואים לקוחות שעושים הרבה, בגלל הרגולציה".

גיל אונגר, מנכ"ל רבוע כחול טען כי, "אנחנו נגיע למכירות של 40 מיליון שקל באינטנרט, אבל זה לא הרבה מול מכירות של 6 מיליארד בחנויות.

אונגר סיפר כי "אנחנו משקיעים כמה מיליוני דולרים באתר חדש, שהיה בו גם מכירת מזון, אבל גם אלקטרוניקה ופרחים. אני מזמין בזאת אנשים לבוא ולחבור איתנו למיזמים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully