וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלברד זירז אישור אופציות של 111 מ' שקל

ערן גבאי

19.3.2007 / 21:36

ועדת הביקורת לא נדרשה לתגמול של מנהלי החברות הבנות בבזק כיוון ש"אין מדובר בתנאים חריגים"

הפרוטוקולים מאישור תוכנית האופציות לבכירי בזק חושפים התנהלות מביכה משהו באישור התגמול לבכירים. מהפרוטוקולים עולה כי הדירקטור דוד בלומברג ביקש לאפשר לדירקטוריון להעביר הערות לחוות הדעת הכלכלית בתוך כשבוע ימים, אך על כך השיב לו מנכ"ל בזק, יעקב גלברד, "אנחנו נמצאים במסגרת לוח זמנים צפוף שכן ניתן להקצות את האופציות לפני אישור הדו"חות הכספיים השנתיים".

עו"ד בשמת שלוש, היועצת המשפטית של בזק, אמרה בישיבת הדירקטוריון של בזק שאישרה את תוכנית התגמול המופלגת בהיקף של 111 מיליון שקל לבכירי קבוצת בזק, כי "הואיל ואישור הדירקטוריון צריך לבוא לאחר אישור ועדת הביקורת אנו מקיימים את הישיבה לפני ישיבת הדירקטוריון, אולם כדי לא לחזור על הצגת הרציונל הכלכלי והמשפטי של התוכנית, ההסברים המפורטים יינתנו במסגרת ישיבת הדירקטוריון על ידי היועצים החיצוניים".

הדירקטור בלומברג ביקש לדעת האם אין צורך להביא לאישור ועדת הביקורת גם את הקצאת האופציות למנהלים הבכירים האחרים (קרי, ליתר מנהלי הקבוצה שזכו להטבה ביניהם גם מנהלי החברות הבנות של בזק - ע.ג). שלוש משיבה לו כי "לגבי נושאי משרה שאינם דירקטורים אין צורך, ובלבד שאין מדובר בתנאים חריגים".

הדירקטורית זהבית יוסף ביקשה לוודא שתוכנית האופציות למנהלים הבכירים אין בה בעיה לגבי קביעת מחיר מימוש המתבסס על מחיר המניה ששימש לקביעת תמורת הרכישה של מניות החברה על ידי אייפקס-סבן-ארקין. שלוש משיבה לה כי "עורכי הדין החיצוניים שבו והבהירו כי אין כאן כל עניין של Backdating או כל בעיה אחרת מן הסוג הזה".

בלומברג העיר כי מן הראוי היה להעביר לעיונם של חברי ועדת הביקורת וחברי הדירקטוריון את חוות הדעת הכלכלית לפני הדיון. שלוש משיבה על כך כי "ההערה נכונה, אך לאור העובדה שהנתונים לגבי המנהלים הבכירים השתנו עד לרגע האחרון, חוות הדעת עדיין נמצאת בשלבים סופיים של עדכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully