וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה נכנסת לזירת המעדנים למבוגרים

איילה צורף

20.3.2007 / 9:35

תנובה השקיעה במותג החדש כחצי מיליון דולר - מקווה לשלוט ב-10% מהשוק

לאחר שנים ארוכות שבהן נמנעה תנובה מפעילות בשוק המעדנים למבוגרים, יוצאת החברה בתת מותג חדש - מעדן תנובה - שאמור להתחרות במעדן שטראוס ובתענוג של שטראוס על לבם וכיסם של המבוגרים צרכני המעדנים.

כיום שולטת שטראוס בשוק המעדנים למבוגרים. החברה מחזיקה כ-16% משוק המעדנים בכללותו, באמצעות שני מותגים עיקריים: תענוג ומעדן שטראוס. זאת בנוסף למותג החזק ביותר בשוק זה, שמחזיק כשליש ממנו, המילקי, שפונה לילדים ולמבוגרים כאחד. בתנובה מאמינים כי בהשקעה לא גדולה ניתן יהיה להגיע לשליטה בכ-10% משוק המעדנים, שנאמד כולו ב-310 מיליון שקל. כעת תשווק תנובה את "מעדן תנובה" בסדרה הכוללת 6 מוצרים - שלושה מעדנים רגילים ( 3% שומן) ושלושה מעדני דיאט (0% שומן) במגוון טעמים.

במותג החדש הושקעו כחצי מיליון דולר - תקציב לא גבוה במיוחד כאשר מדובר בזירה חדשה. הפעם האחרונה שבה ניסתה תנובה להשיק מותג מעדנים שאינו מיועד לילדים היתה בהשקת בלאק אנד מילק, לפני כעשור. בלאק אנד מילק אמור היה לתת מענה לזירת המעדנים עם קצפת, שמילקי שולט בה ללא עוררין . מאז שבלאק אנד מילק הורד מהמדפים לא חזרה תנובה לעסוק במעדנים שאינם מעדני ילדים, עד כה.

מה השתנה כעת? לדברי חגית אדלר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של תשלובת החלב של תנובה, "בשנים האחרונות השקענו את מרב זמננו בתחום היוגורטים. כעת התפנינו לעסוק בתחום המעדנים. החיבור הנוכחי שלנו עם שומרי משקל יכול גם לסייע לנו במקום שיש 'חטא אסור'".

העיתוי להשקה אף הוא אינו מקרי - בימים אלה נמצאת שטראוס במהלך מיתוג מחדש של מעדן שטראוס, תחת המסר ש'עלותו' של גביע אחד עומדת על 99 קלוריות. השקת סדרת "מעדן תנובה" תלווה בקמפיין בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמה "תיכנע למתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully