וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן נאור יהיה המנכ"ל הבא של מג'יק

שירלי יום-טוב

20.3.2007 / 14:33

נאור - המנכ"ל הפורש של אי.סי.טל יחליף את דיויד אסיא, ממייסדי מג'יק. אתמול הפילה הודעת הפרישה את מניית אי.סי.טל ב-7%

איתן נאור, המנכ"ל הפורש של חברת , יהיה הנשיא והמנכ"ל הבא של חברת התוכנה הישראלית, - כך הודיעה היום החברה. אתמול הודיעה חברת אי.סי.טל על פרישתו של נאור, לאחר 3 שנים בתפקיד. נאור ציין בהודעת אי.סי.טל כי הוא הרגיש שהוא זקוק לשינוי. כעת נותר לראות האם נאור יצליח להרים את מג'יק מהדשדוש המתמשך שלה, כפי שעשה באי.סי.טל.

נאור מחליף את דיויד אסיא, ממייסדי מג'יק, שימשיך לכהן כיו"ר. מג'יק חיפשה אחר מנכ"ל קבוע למעלה משנה וחצי, ובאחרונה היו שינויים גם בדירקטוריון שלה, עם כניסתם של אלי רייפמן, מייסד אמבלייז וכיום סגן יו"ר החברה, וגיא ברנשטיין, מנכ"ל אמבלייז. השניים הצטרפו לדירקטוריון מג'יק בעקבות רכישת השליטה של אמבלייז בפורמולה.

השינויים הללו מגיעים גם על רקע מהלך רה-אירגון מקיף, שעליו הודיעה מג'יק ברבעון הרביעי של 2006, במטרה להביא את החברה לרווחיות תוך התמקדות במוצרי הדגל שלה.

לפני כהונתו באי.סי.טל, שימש נאור כנשיא חטיבת ה-OSS ומערכות ניהול הזמנות, וכסמנכ"ל שירות לקוחות וחטיבת הבילינג של אמדוקס. כנשיא ומנכ"ל אי.סי.טל, נאור הוביל את תהליך הארגון מחדש בחברה תוך כדי גידול מתמשך בהכנסות ושיפור בתוצאות העסקיות. את 2006 סיימה החברה עם עלייה של 24% בהכנסות ל-28.8 מיליון דולר, לאחר שב-2005 זינקו ההכנסות ב-84% ל-23.2 מיליון דולר.

במג'יק תהיה לנאור לא פחות עבודה - את 2006 סיימה החברה עם הכנסות של 61.7 מיליון דולר, עלייה של 1% בלבד לעומת הכנסות 2005. ההפסד הנקי ב-2006 הסתכם ב-5 מיליון דולר, 16 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 4.6 מיליון דולר ב-2005. ברבעון הרביעי של 2006 אמנם חזרה מג'יק לאיזון, אך ההכנסות צמחו רק ב-8% לעומת הרבעון המקביל, ל-16.2 מיליון דולר.

אתמול הפילה פרישתו של נאור את מניית אי.סי.טל ב-7%, ומעניין לראות כיצד תגיב מניית מג'יק להודעה על מינויו. מג'יק נסחרת בשווי שוק של 75 מיליון דולר בעקבות זינוק של 45% בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully