וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריסיטי משיקה גירסה חדשה ל-SureCov, לשיפור השליטה ותהליך אימות מהיר בתכנון מערכות

נטע יעקבי

27.8.2001 / 22:03

הגירסה החדשה מאפשרת ארגון מחדש של סדרי פעולות, דחיסת תכנון גדולה יותר ועבודה עם תכנונים בהיקפים רחבים יותר

חברת וריסיטי , המפתחת טכנולוגיות ומוצרי תוכנה המשמשים לאימות יעיל של תכנוני מערכות דיגיטליות, הודיעה היום על השקת גירסה משופרת למוצר ה-SureCov המעניק למשתמשים שליטה מלאה יותר ומהירה יותר בתכנון המערכות.

הגירסה החדשה של המוצר מאפשרת ארגון מחדש של סדר פעולות על ידי הוצאת חלק מהפעולות או שינוי בסדר ביצוען. כמו כן, ניתן להשאיר חלק מהפעולות תקפות רק לחלקים מסוימים בתכנון. שיפורים אלו מגבירים כמובן את מהירות תהליך האימות ובכך מאפשרים להקטין את ההוצאות.

יישום חדש נוסף ב-SureCov המשופר הוא בסיס נתונים הניתן לסידור מחדש ובעל גמישות גבוהה יותר, המאפשר למשתמשים דחיסת תכנון ברמה גבוהה יותר ותמיכה בתכנונים בהיקפים גדולים יותר, יחד עם ביצועים משופרים.

שיפור נוסף הוא יישום ה-GUI - ממשק משתמש גיאוגרפי, שתומך במודולים זרים או מוגנים, ובכך תומך בשילוב מודולים הכתובים בשפות זרות בסביבת האימות של המוצר - ושוב מרחיב את הגמישות שבתכנון אצל הלקוח, ומגביר את מהירות מערכות הבדיקה והאימות.

מחיר ה-SureCov יעמוד על 15 אלף דולר והוא ניתן להשגה במערכות תפעול לינוקס, ובתחנות עבודה של HP וסולריס.

מניית החברה, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, עולה כעת ב-2.6% למחיר של 13 דולרים, המשקפים לה שווי שוק של 243 מיליון דולר, לעומת כ-130 מיליון דולר בזמן ההנפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully