וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמור: מגמת הירידה במכירות כלי הרכב מחריפה בחודשים האחרונים

ליאור כגן

27.8.2001 / 16:09

יבואנית ה-BMW שמרה על יציבות בהכנסות הרבעון השני; סיימה את הרבעון עם רווח של כ-9 מיליון שקל בזכות רווח הון ממכירת מניות סהר אינווסטק

ההאטה בפעילות במשק, שהביאה לירידה ביבוא מכוניות, נתנה את אותותיה בדו"חות הכספיים של קמור , יבואנית כלי רכב מסוג BMW. בדו"ח הדירקטוריון מציינים חברי ההנהלה כי ברבעון הראשון עדיין נמשכה מגמת הגידול במכירות כלי רכב, אולם מגמה זו התהפכה ברבעון השני, וברבעון השלישי אף הוחרפה.

פעילות קמור בתחום הרכב מתבצעת באמצעות קמור רכב (71%), שבנוסף ליבוא כלי רכב מייבאת גם חלקי חילוף, מפיצה אותם, ומספקת שירותי רכב. בנוסף, מחזיקה קמור בנכסי נדל"ן להשכרה, והיא פועלת גם בשיתוף עם גורם אירופי בפעילות בתחום הספנות (החברה השקיעה ברכישת שלוש אוניות סכום של 3.3 מיליון דולר).

הכנסות הקבוצה ברבעון השני של השנה נותרו יציבות והסתכמו ב-71.8 מיליון שקל, לעומת 70.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. אולם, לפי דיווחי החברה על ההאטה במכירת כלי הרכב, נראה כי ההכנסות ברבעון השלישי יהיו נמוכות יותר. בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הכנסות החברה מתחום הרכב ב-131 מיליון שקל לעומת 121 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2000.

קמור רשמה בשורה התחתונה רווח של כ-9 מיליון שקל בזכות רווח הון של כ-13.1 מיליון שקל ממכירת מניות סהר אינווסטק לחברת עוז השקעות. את הרבעון המקביל סיימה החברה עם רווח של כמיליון שקל.

ההון העצמי של קמור עומד על 91.2 מיליון שקל, והוא מהווה כ-32% מהיקף המאזן. שווי השוק של החברה עומד על 60.6 מיליון שקל, לאחר שמניית החברה איבדה כ-23% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully