וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צורן ומיקרונס פיתחו שבב פענוח בעל חשיבות רבה בשוק הטלוויזיות הדיגיטליות

סוכנויות הידיעות

27.8.2001 / 23:46

בשנים הבאות צפויה הטלוויזיה הדיגיטלית להחליף את הטלוויזיה האנלוגית עם הממירים הדיגיטליים הנפרדים; ע"פ הערכות, יתפח השוק הדיגיטלי לנפח גלובלי של 4 מיליארד דולר ב-2004

מיקרונס סללה את הדרך למקלטי טלוויזיה דיגיטליים משולבים במחירים סבירים עם הצגת מפענח הטלוויזיה הדיגיטלית החד שבבי הראשון.

השבב, שנקרא MDE 9500, עונה גם לדרישות תקן פלטפורמת המולטימדיה הביתית MHP. השבב הוא תוצר של מאמץ פיתוח משותף עם חברת צורן , המשלב נכסים רוחניים של צורן ומיקרונס, כמו גם פרוטוקול אינטרנט חדש שפותח במשותף עבור מפענח זה.

בעזרת השבב החדש, מיקרונס פונה לעבר שוק הטלוויזיות הדיגיטליות המתפתח. בשנים הבאות צפויה הטלוויזיה הדיגיטלית להחליף את הטלוויזיה האנלוגית עם הממירים הדיגיטלים הנפרדים. Cahners In-Stat Group חוזה ששוק הטלוויזיות הדיגיטליות העולמי יגיע לנפח של 4 מיליארד דולר בשנת 2004, מ-800 מיליון דולר בשנת 2000.

"צורן גאה להיות המפתחת המובילה של הפיתרון החד שבבי לשוק המלהיב של הטלוויזיות הדיגיטליות, שצפוי להחליף עם הזמן את הטלוויזיה האנלוגית העכשווית," אמר ד"ר יצחק שנברג, סגן נשיא בכיר של צורן לענייני פיתוח עסקי. "שילוב הניסיון העצום של צורן בתמונה ובקול דיגיטליים עם הידע במקלטי טלוויזיה של מיקרונס מגביר באופן מהותי את ההזדמנות שלנו לחדור לשוק הטלוויזיה הדיגיטלית".

מיקרונס וצורן בוחנות כרגע גירסה ראשונית של ה-MDE 9500. באוקטובר, סביבת הפיתוח המלאה תעמוד לרשותם של הלקוחות המובילים. מיקרונס תהיה האחראית העיקרית לשיווקו של השבב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully