וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפי זהב רכשה 10% מ-Websplanet

ערן גבאי

21.3.2007 / 9:52

פעולה המעידה על חיזוק גיזרת האינטרנט בחברה. דפי זהב עשויה להגדיל את אחזקותיה בחברה בעתיד הקרוב

חברת דפי זהב רכשה 10% מחברת Websplanet כדי לחזק את מעמדה בשוק בניית האתרים להרחיב את שירותיה לקהילת העסקים הבינוניים והקטנים - כך נודע ל-TheMarker. העסקה לא התבצעה במזומן, אלא תוך מינוף פעילות חברת בניית האתרים באמצעות הפלטפורמה של דפי זהב. דפי זהב עשויה להגדיל את אחזקותיה בחברה בעתיד הקרוב. זהו עוד צעד של דפי זהב במסגרת היערכותה לאספקת סל שירותים מלא לעסקים בינוניים וקטנים.

ב-TheMarker COM.vention אמר מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט, כי "חברת B2C (מסחר מוצרים ושירותים בין עסק לצרכנים הסופיים) לא יכולה להרשות לעצמה כיום שלא לנהל פעילות ואסטרטגיה שיווקית לאינטרנט. חברות ה-B2B (מסחר בין עסק לעסק) פחות לחוצות על אסטרטגיית שיווק באינטרנט, לפחות בעת הזו.

נערכים להנפקה פרטית

דפי זהב השקיעה בשנה האחרונה מאמצים כדי לשפר את יכולות האינטרנט שלה, אותן היא מציעה למשתמשים ולמפרסמים. דפי זהב מתמחה במתן מידע על בתי עסק, מוצרים ושירותים, מנוע חיפוש ואפליקציות וידיאו. החברה מבצעת מעת לעת רכישות של אתרים משלימים לפעילותה, והיא רכשה בשנה האחרונה את אתר השוואת המחירים זאפ, אתר הלימודים פרופסור, אתר הלוח מד"ס, אתר המסעדות rest ואף הקימה את הרשת החברתית לצעירים בוא'נה".

עוד אמר למפרט ב-COM.vention כי "הרווחים של דפי זהב בתחום האינטרנט הם לא פחות מאלה של וואלה" וכי השיקול המרכזי לרכישת חברות אינטרנט הוא לא "הצערת המותג" לקראת ההנפקה המתוכננת: "אני יכול להגיד שכל עסקה תורמת תרומה יפה לרווח הנקי שלנו", אמר למפרט.

דפי זהב הודיעה אתמול כי היא נערכת לביצוע הנפקה פרטית של איגרות חוב בהיקף של 200 מיליון שקל. על פי הערכות, החברה נערכת לביצוע רכישה נוספת של חברה בזמן הקרוב. בחודשים האחרונים סירב דירקטוריון בזק לאשר את רכישת השליטה בחברת דפי זהב מידי קרן מרקסטון, כשקרן איפקס עצרה את ההשקעה האפשרית הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully