וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 2 מ' שקל הופקדו בחשבון הירשזון

TheMarker

22.3.2007 / 20:04

כך עולה לכאורה ממסמכים שיש בידי המשטרה, לפי דיווח של ערוץ 10. הכספים הופקדו במזומן בחשבונו של שר האוצר

בידי המשטרה מסמכים בנקאיים המצביעים על הפקדות במזומן של יותר מ-2 מיליון שקל בחשבונו הפרטי של שר האוצר אברהם הירשזון - כך דווח הערב בערוץ 10.

תוך כדי כך, היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ישקול להורות על השעייתו או על הוצאתו לחופשה כפויה של שר האוצר אברהם הירשזון, אחרי החקירות הבאות של הירשזון במשטרה - כך אמרו אתמול גורמים בכירים במשרד המשפטים. מזוז החליט, לפי שעה, כי אין צורך לפעול בעניין המשך כהונתו של הירשזון כשר האוצר, על אף החקירה הפלילית המתנהלת נגדו בפרשת הסתדרות העובדים הלאומית ועמותת ניל"י. מקורבי ראש הממשלה אהוד אולמרט אמרו אתמול כי בכוונת רה"מ לפעול על פי הנחיית מזוז, ולכן הוא כרגע לא יפוטר.

גורמים במערכת הפוליטית ששוחחו ביומיים האחרונים עם הירשזון סיפרו כי הוא מצוי במצב נפשי קשה, עד כדי חשש לבריאותו. לדבריהם, "הוא איש עדין ורגיש והחקירה, החשדות וכותרות העיתונים קשים עבורו מאוד. השר מכחיש את הטענות נגדו ומתכוון להמשיך ולעבוד כרגיל".

חקירתו של הירשזון תתחדש בשבוע הבא, ובצוות החקירה נוטים להתמקד בפרשת המעילה בעמותת ניל"י, בעת שהירשזון שימש יושב ראש הסתדרות העובדים הלאומית. על פי החשד, קיבל הירשזון סכומי כסף גדולים בתוך מעטפות, במזומן. המשטרה חושדת, כי הירשזון ובכירים אחרים בהסתדרות הלאומית גנבו מיליוני שקלים מכספי עמותת ניל"י ועמותות אחרות. בכוונת החוקרים להציג לשר האוצר תדפיסים מחשבונות הבנק שלו, ולבקש הסברים על תנועות כספיות חריגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully