וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה מעדכנת: השווי ברוסיה - 3.8 מיליארד ד'

נתן שבע

25.3.2007 / 10:08

במקביל, הודיעה החברה על כניסה ראשונה לדרום אמריקה בפרויקט הסבת מלון לפרויקט דיור יוקרה

קיבלה הערכת שווי של שמאים, לפיה תיק הנכסים של החברה הבת המרכזת את הפעילות ברוסיה - שצפויה להיות מונפקת בלונדון - מוערך בסך כולל של כ-3.8 מיליארד דולר.

תיק הנכסים של החברה הבת הרוסית כולל 21 פרויקטים ב-12 אתרים, הממוקמים ברובם באזור מוסקווה, ומקצתם בערים מרכזיות אחרות ברוסיה. הנכסים כוללים זכויות בנייה בהיקף כולל של כ- 2.6 מיליון מ"ר, בייעוד מעורב של שטחים מסחריים, שטחי משרדים ומגורים.

שווי הנכסים של החברה דומה לשווי אותם העריכו האנליסטים בסוף השבוע, שנקבו בשווי של 4 מיליארד דולר. האנליסטים יובל בן זאב מכלל פיננסים בטוחה ויובל זעירא מאי.בי.אי, העריכו כי החברה תונפק לפי שווי של 3.5-3 מיליארד דולר, כשהם מנכים מהשווי הנכסי את ההתחייבויות שלה ומוסיפים פרמיה של יזמות על פעילותה.

גם באמריקה

במקביל, הודיעה החברה כי היא נכנסת לראשונה ליבשת דרום אמריקה. החברה הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת השקעות מקומית לרכישת 50% מהזכויות על נכס במרכז בואנוס איירס, ארגנטינה. היקף העסקה ינוע בין מיליון דולר ל-4.75 מיליון דולר, בהתאם לסיכומים שהושגו בין הצדדים.

במסגרת הפרויקט המשותף של אפריקה ישראל והשותף המקומי, יוסב הבניין למלון דירות יוקרתי הכולל כ-54 יחידות דיור מפוארות, בריכה, מסעדות ומועדון בריאות מפואר בלב המרכז העסקי של דאון טאון בואנוס איירס, בו ממוקם - בין היתר - בניין הבנק המרכזי של ארגנטינה.

ארז מלצר, מנכ"ל אפריקה ישראל: "אנחנו מאמינים בפוטנציאל ההזדמנות שבהרחבת פעילות הקבוצה גם לדרום אמריקה ולמרכזה. זהו פרויקט ראשון המביא לידי ביטוי מעשי את שהגדרנו באסטרטגיה להרחבת הפעילות ביבשת אמריקה, ולכניסה באופן זהיר ומבוקר גם לשווקים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully