וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקייפ של הסלולר

סוכנויות הידיעות

25.3.2007 / 18:04

חברת Blyk תתחיל לספק חינם בבריטניה שירותי טקסט וקול ללקוחות שיסכימו לקבל פרסומות במכשיריהם, דיווח "אינדיפנדנט"

חברת הסטארט אפ הבריטית בלייק (Blyk) תתחיל לספק שירותי טקסט וקול בסלולר, בחינם, ללקוחות שיסכימו שישלחו פרסומות למכשיריהם. כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט". השירות החדש, שהשקתו צפויה בחודש יולי ואשר יתבסס על רשת של חברת אורנג' בבריטניה, יתמקד במשתמשים צעירים אשר מבקשים לצמצם ככל הניתן את חשבונות הסלולר שלהם, גם במחיר קבלת פרסומות למכשיריהם.

בלייק, אשר נוסדה בשנה שעברה על ידי הנשיא לשעבר של ענקית הסלולר נוקיה, פקה אלה פיטילה, צפויה לחשוף בשבוע הבא באופן רשמי את שיתוף הפעולה עם אורנג', כמו גם סדרה של חוזים שנחתמו עם מפרסמים. בלייק מקווה לשחזר בשוק הטלפוניה הקווית את ההצלחה שרשמה חברת סקייפ בתחום הטלפוניה באינטרנט, לאחר שהציעה שירותי חינם.

"טלוויזיה מסחרית הפכה לצורת השידור השולטת, והיא מסופקת בחינם", אמר אנטי אוהרלינג, שותפו של פקה אלה פיטילה בייסוד בלייק, וחברו לספסל הלימודים באוניברסיטה. "נטסקייפ הציע דפדפן אינטרנט חינמי. הוטמייל הציעה דואר אלקטרוני בחינם. גוגל אירגנה את האינטרנט בחינם. נפסטר יצרה שיתוף קבצים חינמי. סקייפ השיקה שירות טלפון אינטרנטי בחינם, ואני מאמין שחינמיות היא גם העתיד של תקשורת סלולר", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully