וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסינט של מוטי זיסר הפסידה 7.8 מיליון שקל ברבעון השני

שלומי גולובינסקי

28.8.2001 / 9:44

ההפסד, בשל עלייה בהוצאות המימון של הקבוצה והפסד של 9 מיליון שקל של חברה כלולה שביצעה מחיקות של השקעות בחברות היי-טק

קבוצת אלסינט מקבוצת אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר סיימה את הרבעון השני של השנה עם הפסד של 7.8 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 6.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. מחזור המכירות של הקבוצה ברבעון השני הסתכם ב-116.9 מיליון שקל (28 מיליון דולר), ירידה קלה לעומת הכנסות של 125 מיליון שקל ברבעון המקביל.

באלסינט תולים את הירידה בהכנסות מפעילות החטיבה הטכנולוגית של הקבוצה, בהתאם להאטה השוררת בכלכלה העולמית. מנגד, מציינים באלסינט כי ההכנסות מפעילות המלונות דווקא עלו, תודות להשקתו של מלון Bucaresti.

הרווח הגולמי של אלסינט הסתכם ב-19.1 מיליון שקל לעומת רווח גולמי של 19.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של החברה ירד ל-2.6 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 7.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. באלסינט מסבירים את הירידה בהוצאות שגרמה הפעילות הביו-רפואית של הקבוצה, לצד עלייה בהוצאות הניהול של מפעל החברה במעלות.

באשר לרווח הנקי, באלסינט מסבירים כי הוא נובע בעיקר מכמה סיבות.

ובהן, הפסד של 9 מיליון שקל שרשמה חברה כלולה שביצעה מחיקות של השקעות בחברות היי-טק, ועלייה בהוצאות המימון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בשל הפיחות בשערו של השקל מול הדולר. אלסינט רשמה הוצאות מימון של 4.1 מיליון שקל ברבעון השני לעומת הכנסות מימון של 4.9 מיליון שקל.

קופת המזומנים של אלסינט כוללת כיום 560 מיליון שקל, וההון העצמי שלה עומד על 888 מיליון שקל. מניות אלסינט נסחרות בנאסד"ק לפי שווי של 66 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully