וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלטאביז חוגגים עשר שנים

סוכנויות הידיעות

26.3.2007 / 13:13

מסע פרסום חדש בשווי 500 אלף דולר יושק. ההערכות הן כי ההכנסות בעולם ממוצריהם בעשור זה היו גבוהות ממיליארד דולר

מסע פרסום חדש יושק היום על מנת לחגוג את יום השנה העשירי של הטלטאביז, ארבע הדמויות אשר הוצגו לציבור לראשונה ב-1997 בסדרת טלוויזיה שיועדה לילדים עד גיל 3 ב-BBC.

שלוש סוכנויות משתפות פעולה עבור ראגדול (Ragdoll), החברה הבריטית המחזיקה בזכויות היוצרים של הטלטאביז. מסע הפרסום יכלול אתר מיוחד - taketheteletubbiestest.com, עם חידוני טריוויה, בלוגים ופודקאסטים. כמו כן, תיפתח חנות במנהטן אשר תפעל עד ה-7 לאפריל, וכן יהיו הופעות של דמויות הטלטאביז באתרים כגון תיאטרון אפולו וטיימס סקוור. בנוסף, תגייס החברה כספים לצדקה עבור אוטיסטים.

מטרת המסע הנוכחי, ששוויו עולה על 500 אלף דולר, היא לחגוג את יום השנה העשירי של הטלטאביז, אך גם להרחיב את הקהל של הדמויות מעבר לציבור הפעוטות והוריהם. המטרה היא להגיע לבני נוער וצעירים - אשר מרביתם גדלו על טינקי ווינקי, דיפסי, לה לה ופו ברשתות BBC, PBS ואחרות ברחבי העולם.

ההכנסות הנוספות ממכירות מוצרי טלטאביז לציבור היא הסיבה למאמץ להרחבת השוק. ההערכות הן כי ההכנסות בעולם ממוצרי טלטאביז בעשור הראשון לקיומם היו גבוהות ממיליארד דולר.

על מנת למשוך קהל מבוגר יותר, המעצב הידוע אייזק מזרחי יעצב תיקי יד אשר ימכרו באי ביי לטובת גיוס כספים לצדקה. בנוסף, ימכרו חולצות, ביגוד תחתון ומוצרי הלבשה נוספים אשר יתומחרו בעלות של 28 דולר בלבד. כמו כן, יתקיים קונצרט רוק בחנות הענק וירג'ין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully