וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנסות מפרסום בעיתונות האמריקאית צנחו

TheMarker

26.3.2007 / 13:09

לעומת זאת, ההכנסות מפרסום באתרי האינטרנט של העיתונים עלו. ב-"USA טודיי" ההכנסות מפרסום נפלו ב-14%

פברואר היה חודש קשה במיוחד לתעשיית העיתונות בארה"ב, ואנליסטים תוהים האם מדובר בהאטה קצרת טווח או בבעיה מערכתית ההולכת ומחריפה. ההכנסות מפרסום בדפוס ירדו בחדות ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת, והיו חלשות יותר מתחזיות האנליסטים. מרבית החברות אומרות כי הירידה בהכנסות מפרסום קשורה במעבר של מפרסמים לאינטרנט. אכן, ההכנסות מפרסום באתרי האינטרנט של העיתונים עלו.

ב-"USA טודיי", העיתון הגדול במדינה, ההכנסות מפרסום ירדו ב-14% בפברואר, ביחס לתקופה המקבילה ב-2006. גאנט, חברת העיתונים הגדולה בארה"ב המחזיקה ב-"USA טודיי", דיווחה כי ההכנסות הכלליות שלה מפרסום ירדו ב-3.8% באותה התקופה.

ההכנסות מפרסום בחברת ניו יורק טיימס נפלו ב-6%, וההכנסות מפרסום של העיתון "ניו יורק טיימס ירדו ב-7.5%. ההכנסות בחטיבת ניו אינגלנד מדיה של החברה, הכוללת את ה"בוסטון גלוב", ירדו ב-4%. ההכנסות ב"וול סטריט גו'רנל" של המו"ל דאו ג'ונס, ירדו ב-10%.

בחברת טריביון, המוציאה לאור את "לוס אנג'לס טיימס" ו"שיקגו טריביון", נרשמה ירידה של 5% בהכנסות מפרסום. ירידה דומה נרשמה במקלאצ'י, שעם עיתוניה נמנים "מיאמי הראלד" ו"סקרמנטו בי".

במרבית המקרים, חלה ירידה בהכנסות מפרסום ביחס לינואר. באופן כללי, ההכנסות של תעשיית העיתונות בפברואר היו הגרועות ביותר מעולם, כפי שאמר סטיבן ברלו, אנליסט בפרודנשל אקוויטי גרופ.

המספרים היו גרועים, אף שבשנה הקודמת נקטו העיתונים בצעדים שונים שנועדו לקצץ בהוצאות, בהם פיטורי עובדים, כיווץ גודל עיתון הדפוס וצמצום ההטבות. במטרה להעלות את ההכנסות מפרסום, כמה עיתונים הקצו לפרסומות שטחים אסטרטגיים בעיתון, שבעבר נשמרו לחדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully