וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביגבנד הודיעה על חוזה בהולנד

שירלי יום-טוב

26.3.2007 / 15:43

המניה קפצה ב-3%. תספק לחברת כבלים הולנדית מערכת להגברת מהירות התעבורה במודמים. זינקה למעלה מ-30% מההנפקה

חברת ביגבנד (BBND) שיחררה היום הודעה ראשונה מאז ההנפקה לפני כשבועיים, על חוזה חדש עם חברת כבלים הולנדית. ביגבנד, המתמחה בנתבים לשירותי מולטימדיה בפס רחב, תספק מערכת M-CMTS לחברת הכבלים Multikable ההולנדית. ביגבנד ציינה כי מאמינה שהיא ספקית הציוד הראשונה בעולם אשר משיקה מערכת M-CMTS המבוססת על מפרט של CableLabs - ארגון של חברות הכבלים האמריקאיות, הקובע תקנים בתחום הכבלים. החברה לא פירסמה את היקף החוזה.

פתרון M-CMTS אמור להגביר משמעותית את מהירות תעבורת המידע למודמים של הכבלים, וכך להפחית את עלות אספקת שירותי המודם בכבלים.

עם לקוחות ביגבנד, שנוסדה בישראל, נמנות שבע מתוך עשר מפעילות הכבלים הגדולות בצפון אמריקה. החברה מונה כ-580 עובדים והנהלתה נמצאת ברדווד סיטי, קליפורניה. לחברה מרכזי מחקר ופיתוח בישראל וב-Westborough, הנמצאת מזרחית לעיר בוסטון. ביגבנד מנוהלת על ידי אמיר בסן אשכנזי, שייסד את החברה עם רן עוז.

ביגבנד היתה אחת ההנפקות החמות בוול סטריט בחודשים האחרונים, והמניה שלה מצליחה להחזיק יפה מעל המחיר בהנפקה. ביומה הראשון בשוק היא זינקה בכ-30% והמשיכה לעלות גם אחר כך. מימוש חלקי הוריד אותה עד למחיר של כ-17 דולר - עדיין כ-32% מעל המחיר בהנפקה.

בפתיחת המסחר בנאסד"ק מוסיפה המניה כ-3% למחיר של 17.6 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully