וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעת תנאים לנוסעי אל על המתמידים

זוהר בלומנקרנץ

27.3.2007 / 14:53

אל על תחל לגבות מס דלק בשיעורים של 120-50 דולר. החברה מנמקת את החלטתה בעליית מחירי הדלק ברחבי העולם

חברת אל על מרעה תנאים לנוסעיה המתמידים ותחל לגבות מס דלק בשיעור של 120-50 דולר גם על כרטיסי בונוס החל מהקיץ הקרוב - כך עולה ממכתב של מנהלת מועדון הנוסע המתמיד של החברה, הילה הרמולין-רונן, לנוסעי אל על שהגיע לידי TheMarker. הרמולין-רונן נימקה את ההחלטה בעליות התלולות של מחירי הדלק בעולם.

"במשך שנים רבות חברות תעופה אחרות בעולם גבו תוספת דלק עבור מימוש כרטיסי הבונוס בעוד שאל על נמנעה מלגבות תוספת זו. לצערנו, לאור העליות התלולות של מחירי הדלק בעולם, אנו נאלצים 'ליישר קו' עם התעשיה העולמית", נאמר בפניית הרמולין-רונן לנוסעיה המתמידים של החברה.

החל מ-5 ביוני 2007, תיגבה תוספת דלק עבור מימוש כרטיסי בונוס שכרטוסם יתבצע החל ממועד זה. עבור כרטיסי בונוס שכרטוסם יתבצע עד לתאריך זה, לרבות טיסות שיחולו לאחר אותו מועד, לא תיגבה תוספת דלק אלא אם כן מספר נקודות המועדון אשר שימשו לצורך הנפקת כרטיס הבונוס, מהווה פחות מ-75% מסך הנקודות הכולל הנדרש לצורך הנפקת הכרטיס.

גובה תוספת הדלק ייקבע בהתאם ליעדי הנסיעה השונים. לדוגמה: ליעדים קרובים לישראל המס יעמוד על 50 דולר לכרטיס טיסה. ליעדים ארוכי טווח, כמו ארה"ב, יעמוד המס על 120 דולר לכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully