וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפק: אין בועה - 30% מהתיק שלי במניות

אפרת נוימן

27.3.2007 / 19:12

כך אמר מנכ"ל מיטב בכנס היועצים של TheMarker; "רמת המחירים בשוק המניות סבירה אבל מתחילה להיות יקרה"

"צבי סטפק חושף את תיק ההשקעות שלו", כך הבטיח הסטיקר שחילקו בביתן של מיטב בכנס היועצים של TheMarker שנערך היום. מי שציפה לקבל פירוט נרחב של התיק של מנכ"ל מיטב כנראה שהתאכזב מעט. סטפק חשף את העובדה שהוא משקיע 30% במניות, לעומת 60% בשנת 2005, 25% בצמודי מדד, 17% מט"ח (לא רק דולר), 8% בזהב ו-0% בשקלי. השקעה נוספת היא באמצעות קרן מיטב אסטרטגיות (17%) שהיא מעין קרן גידור.

סטפק דיבר על הצמיחה הכלכלית לצד הסיכונים. "מנהל השקעות צריך לזכור תמיד גם על הצד שיכול לקלקל. מה יכול לקלקל? איראן, רוסיה, חיזבאללה, ועדת וינוגרד, חמאס ובחירות, אי יציבות פוליטית, כשהגורמים החשובים הם הבטחוניים והפחות משמעותיים הם הפוליטיים-פנימיים.

"האם יש בועה בשוק המקומי? לא. בגדול, רמת המחירים בשוק המניות סבירה אבל מתחילה להיות יקרה. רוב המניות נסחרות בשווי המלא. לא מציאה". בין המניות המומלצות של מיטב אפשר למצוא את: טבע, לאומי, פועלים, דלק, איתוראן, אלביט הדמיה, גולן פלסטיק, המלט ולימס.

סטפק הוסיף כי לא צפוי שהשקל ימשיך להתחזק והוא ייחלש השנה מול סל המטבעות. "יש סיכוי שהריבית תרד בעוד 0.25% אבל זהו. יש גם הערכות שלקראת סוף השנה היא תעלה וזה כבר תלוי בגורמים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully