וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל מאשימה את קבוצת הייעוץ גרטנר בכתיבת דו"חות מוטים לרעתה

סוכנויות הידיעות

28.8.2001 / 15:26

גרטנר: כמה מהצעדים בהם נקטה לאחרונה ענקית התוכנה "משמעותיים דיים כדי לגרום ללקוחות לשקול מחדש רכישה של מוצריה"; לטענת אורקל, גרטנר השמיטה פרטים חשובים

אורקל מאשימה את קבוצת הייעוץ גרטנר בכתיבת דו"חות מוטים לרעתה. גרטנר פירסמה מוקדם יותר החודש דו"ח שמתח בקורת על יצרנית התוכנה, ובתגובה פירסמה אורקל באתר האינטרנט שלה מאמר הטוען כי לגרטנר "הטיה מתועדת נגד אורקל", וכי היא ניצלה את הדו"ח על אורקל ככלי שיווק למוצרים האחרים שלה. דובר מטעם גרטנר מסר כי קבוצת הייעוץ עומדת מאחורי הדו"ח שכתבה.

מחלוקות בין חברות ייעוץ לבין חברות היי-טק אינן נדירות, שכן הדו"חות אותן כותבות חברות הייעוץ משפיעות על ההחלטות של הלקוחות הגדולים של חברות ההיי-טק. הדו"ח של גרטנר ביקר בין היתר את חבילת התוכנה החדשה של אורקל - אורקל 11i, ואת החלטתה להפסיק לשלוח נציגים למפגשי קבוצות של לקוחות. גרטנר כתבה שעל אף היות הצעדים חלק טבעי של מדיניות אגרסיווית, חלקם "משמעותיים דיים כדי לגרום ללקוחות לשקול מחדש רכישה של מוצרי החברה".

לטענת אורקל, גרטנר השמיטה מספר פרטים חשובים. למשל, לטענת אורקל, חבילת התוכנה 11i היא מוצר שלם יותר ממוצרים מתחרים של IBM (סימול IBM). דובר מטעם החברה אמר כי ההשגות של אורקל לגבי הדו"ח הגיעו לידיעתה של גרטנר 48 שעות לפני פרסומו, אך האחורנה לא עשתה דבר בנדון. בנוסף אמרה אורקל כי מסקירה של דו"חות של גרטנר עולה כי 23% מהם ביקרו את אורקל בעוד ש-8% בלבד ביקרו את IBM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully