וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מוטורס לא תגיש הצעת רכש עבור חטיבת קרייזלר של דיימלר קרייזלר

הדר תדמור

28.3.2007 / 8:53

כך דיווח העיתון "טיימס"; בניגוד לדיווחים אתמול כי ג'נרל מוטורס כבר הגישה הצעת רכש לחטיבת קרייזלר

ג'נרל מוטורס (GM), יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, הודיעה כי לא תגיש הצעת רכש עבור חטיבת קרייזלר של יצרנית המכוניות הגרמנית-אמריקאית דיימלר קרייזלר. בכך, יישארו במרוץ על קרייזלר רק חברות השקעה פרטיות ויצרנית חלקי חילוף למכוניות, לפי דיווח העיתון "טיימס".



הדיווחים היום מגיעים בניגוד לדיווחים אתמול, בעיתון "דטרויט ניוז", כי ג'נרל מוטורס הגישה הצעת רכש לחטיבת קרייזלר. אתמול נמסר כי GM הציעה 10% ממניותיה בינואר - עוד לפני שדיימלר פתחה במגעים עם מספר רוכשות פוטנציאליות אחרות - ללא חלק מזומן. לפי "דטרויט ניוז", ההצעה המקורית של GM נדחתה על ידי מנכ"ל דיימלר קרייזלר, דיטר זצ'ה, בטענה כי היא נמוכה מדי, והביאה אותו להכריז על קרייזלר כמחפשת קונה.



עם זאת, GM הכחישה את הדיווחים היום. מקורות שנשארו בעילום אמרו לעיתון "טיימס" כי GM הרגישה שאין לה צורך ברכישת חטיבה נוספת לחברה.



לפי דיווחים, קרייזלר קיבלה הצעת רכש בסך 4.7 מיליארד דולר מיצרנית החלפים למכוניות הקנדית מאגנה, ביחד עם קרן השקעה פרטית. קרנות השתלטות נוספות שהגישו הצעות רכש לקרייזלר, לפי דיווחים, כוללות את סרברוס וקבוצה משותפת של בלקסטון וסנטרברידג'.



קרייזלר, יצרניות המכוניות הרביעית בגודלה בארה"ב, המחזיקה במותגי ג'יפ, קרייזלר ודודג', הוצעה למכירה באמצע פברואר. דיימלר מעוניינת לקבל הצעות ראשוניות עד סוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully